Undertøy for gravide

YouNameIt

Elsker forumet
Kan noen vennligst komme med en eller flere link til nettbutikk der de selger undertøy for gravide?

Jeg venter på første amme-BHer fra ASOS.com, men vil bestille mer for å føle meg komfortabel i BH-sett som er egnet for voksende mage og pupper.

Jeg kjøpte meg 2 BHer på triumph.com når de jeg hadde begynte å bli litt trange, og de har holdt hele svangerskapet til nå :) Kjøpte de litt store, men de er uten spiler så det gjorde ikke noe, og jeg vokste fort i dem, haha! De er kjempebehagelig, har som sagt hatt de hele svangerskapet :)

Har str. 80DD i disse Har 80C til vanlig.

Her kan du se hvilken jeg kjøpte i allefall.

marrin skrev:
Jeg kjøpte meg 2 BHer på triumph.com når de jeg hadde begynte å bli litt trange, og de har holdt hele svangerskapet til nå :) Kjøpte de litt store, men de er uten spiler så det gjorde ikke noe, og jeg vokste fort i dem, haha! De er kjempebehagelig, har som sagt hatt de hele svangerskapet :)

Har str. 80DD i disse Har 80C til vanlig.

Her kan du se hvilken jeg kjøpte i allefall.

De fra Triumph er behagelige, hadde noen før, men ikke nå. Jeg avskyr BH med spiler :(( Ellers var det godt å vite, og tusen takk for linken :))

Hva bruker/brukte dere under svangerskap?

- BH med spiler?
- BH uten spiler?
- SportsBH?
- Amme-BH?

- Merke?

Jeg er gravid i nå og bruker normalt undertøy..
Vanlige truser og BH'er. Har sett på ammeBH fra Thriumf

bruker bare vanlig undertøy jeg... men bare hipsters og boxere. har noen gode truser for gravide kjøpt på H&M sist graviditet. Bhene passer enda...og gjør nok d hele veien

mammatrend.no har kjempefint undertøy, det koster litt, men er veldig lekkert og holdbart. Har fine amme-bher uten spiler. Anbefales, de har god service også.

Takk, takk :) :)

Mener jeg har sett noe på sparkjøp sine nettsider, eventuelt ellos :)

Back
Topp