Understellet til min Simo duo KNAKK i dag?

ASG

Gift med forumet
Trodde nesten ikke det var mulig jeg???

Vogna er fra 2009 og helt vanlig brukt. Den er oppbevart inne i huset om natten. Den brukes nå til barn nr 2 og plutselig knakk den ene stanga på høyre side i dag - helt uten forvarsel (som om den skulle sagt fra... :P)

Heldigvis var vi på vei fra bilen og inn i en butikk og mannen var med. Hadde vært verre å være på langtur alene...

Regner med vi får dette på garantien, men jeg er helt forskrekket jeg, for har ikke hørt om det før!

var det selve stanga eller den plastikkgreia som knakk? 
her knakk den plastikksaken, og vi fikk tilsendt deler gratis fra simo.. :)

Vi hadde en eldre simovogn i barnehagen, der knakk den plastgreia. Mannen fiksa det, men så knakk enda en.. Den var så gammel og uten garanti, at vi bare kastet den.

men regner med du får igjen deler.

Simo er kjent for svake "ledd", opplevd selv at vogna knakk. 
Før brukte dem stål, nå brukes det mest plast ... 

Ingen plastdings nei, selve stanga (en av de som går i kryss og holder vogna oppe) som knakk...

Er det vendbart understell? Vår holder på å ta kvelden nå, og det er vendbart understell. Men den som er like gammel og med vanlig understell holder helt fint enda. Og de er ca. like mye brukt...

får knakk sammen og, men var bare noen skruer som måtte byttes.. 

Den grå stangen som holder delene sammen..

Ikke vendbart nei, helt vanlig stålunderstell :)

*lykkeligst* skrev:
Er det vendbart understell? Vår holder på å ta kvelden nå, og det er vendbart understell. Men den som er like gammel og med vanlig understell holder helt fint enda. Og de er ca. like mye brukt...

Var derfor vi ikke kjøpte vendbart, hun i butikken sa at det var utrolig mye mer reklamasjon på de.. 

Utrolig at selve stanga knakk da.. ! du får kontakte simo så får du sikkert/kanskje nytt.. 

Oceania skrev:

*lykkeligst* skrev:

Var derfor vi ikke kjøpte vendbart, hun i butikken sa at det var utrolig mye mer reklamasjon på de.. 

Utrolig at selve stanga knakk da.. ! du får kontakte simo så får du sikkert/kanskje nytt.. 

Det vendbare har holdt i 5 år og to unger, så satser på at det holder som barnehagevogn til lillesøster i ett års tid til  Mens lillebabyen får kose seg i vogna uten vendbart understell

Oceania skrev:

*lykkeligst* skrev:

Jeg ble veldig overrasket selv, for jeg har ikke lagt merke til noe før den plutselig knakk rett av. De som jobber i butikken vi kjøpte den er som regel veldig hyggelige, så regner med at det ordner seg på et vis, den er jo ikke tre år gammel en gang :)

Var med en venninne i byen da understellet hennes plutselig knakk, var en ganske ny simo, knakk i krysset omtrent, hun fikk nytt understell fra butikken. 

Vi har brukt vår Simo i 2 1/2 år nå ingen problem, vårt understell er sort da, hennes var sånn gråfarget, vet ikke om det har noe å si??

Her knakk også vår simo vogn (kombi). Første gangen reparete dei det, men etter det var hele vogna skeiv og treig.. Så knakk den igjen og da var jeg så grinete å sur at jeg fikk helt nytt understell :p

Dollface skrev:
det er ikke meninga at mannen skal sitte oppi da......

Ah, det var kanskje det som ble feil...

Vi har forresten også det grå understellet. Tror ikke det er noe å reparere på, i så fall må det sveises eller noe

Back
Topp