Understell til emmaljunga vogn

W1ke

Elsker forumet
Har bestemt meg for emmaljunga edge duo. Men det er jo 4 forskjellige understell på dem!

Hva er best/minst feil med? Jeg er 182cm lang, så bør ikke være det laveste...

Vi valgte underdelen som hører til city cross. rett og slett fordi den er MYE lettere! Håndtaket kan stilles i forsjellige høyder, så det er veldig kjekt[:D]

vi valgte det classice understellet med håndtak som man kan ta opp og ned.

Vi har sportsunderstellet, og passer oss veldig bra! Jeg er 170 og han 199. Enkelt og greit å justere høyden, og god å trille [:)]

ikke at jeg har fakta på saken.. men citycross er vel det laveste (og letteste) understellet?

vi har det vanlige (classic) fordi jeg ville ha trådkurv i metall og kunne vippe håndtaket lett opp og ned.. Mannen er lang og jeg er kort.

Du burde prøve å gå tur i butikken m riktig understell før du kjøper siden du er lang.. Har hørt noen ikke er fornøyd m classic fordi de kommer nærme vogna når de steger gode steg.. test hvordan dette funker for deg når du skal gå fort f.eks.. Hvis det ikke er noe problem tror jeg det er smak og behag :)

Sånn utifra at jeg jobber i barneutstyrsbutikk så tror jeg at citycross vil virke litt lav til deg, der blir hele vognen litt lavere. Menst på classic eller sport er det like, eller nå har det kommet et nytt aluminiums understell med litt ovale stenger istede for runde, ellers er det litt likt på sport undestellet med varekurg i stoff.
Classic understellet har den tradisjonelle "knekk" håndtaket som du stiller med og sporten har teleskop som du drar ut og inn.... så reis innom et sted og prøv dere.. det er mitt tips [:)]
lykke til med letingen

Back
Topp