Understell til bilstol

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Er det noen som har det? Tenkte det kunne vært kjempe praktisk når man ska levere storebror i bhg, kjapp tur på butikk, lege osv. Men jeg finn det ingen steder.
Har besafe izi sleep, og på nettsida står det at bla bugaboo cameleon kan brukes. Men finn ingen steder der det bare selges understell. Vil ikke ha hele vogna liksom.

Er det noen som har erfaring med slik? Nærmeste babyutstyrs butikk er over 2timer unna, så kan ikke bare stikke innom å spørre heller..
 
Jeg vet desverre ikke hvor du får kjøpt kun understellet, men kanskje du kan ringe butikken å høre om de kan bestille inn kun understellet til deg? Alle salg er salg, uansett om det er hele vognen eller bare understell.. vi kjøpte duo-vogn uten sportsdel :) de i butikken la bare inn en bestilling som gjorde det mulig :)
 
Hmm... Vi kjøpte inn en adapter til å sette på understellet vårt så bilstolen kunne brukes på den.. Det fikk vi på babyshop,,
 
Ta å ring litt rundt til de forskjellige butikkene.
På babycare har de fryktelig mye rart, og en fantastisk kundeservice.
 
Jeg har en ganske stor bagvogn, og savnet veldig et understell som bilstolen passet på når vesla var lita(fantes ikke da):-( Men nå har jeg kjøpt meg en lett sportsvogn/trille med adapter som passer til bilstolen, gleder meg så til å ta det i bruk:) Jeg ville gjort som de over sier, og ringt litt rundt for å høre om det er noen som kan få tak i til deg, evt. se på nettet om det er noen som selger vogn med adapt billig:)
 
Vi har tfk vogn og kjøpte adapter til den som gjør at vi kan klipse på bilsetet på understellet. Har cybex aton 2 bilsete, men adaptaren fungerer for maxi cosi og besafe også..
 
Vi har også kjøpt adapter sånn at vi kan ha bilstolen på vognunderstellet :)
 
Takk for svar damer :) ble litt klokere nå:) så får vel ta en tlf imorra å høre litt. Føler at jeg bare MÅ ha det for å gjøre hverdagen litt enklere. ;)
 
De fleste adapterne til maxi cosi passer til besafe også. :) Så triller som buggster, quinny zapp, tittanium breeze +++ passer veldig fint til ditt sete, og tar liten plass i bilen. :)
 
Back
Topp