Understell på Emmaljunga vogn

tingelingeling

Flørter med forumet
Hei,

Jeg har begynt å tenke på hvilken vogn vi skal ha og tror det blir en emmaljunga. Men hvor på hjemmesiden deres kan jeg finne informasjon om de 8 forskjellige understellene? Har letet i en time og kan ikke finne noen beskrivelse på de enkelte, bare at man kan velge en der du setter sammen vogna. Så er de så snål at der det står kontakt opplyser de bare om faxnummer og adresse (ikke telefonnummer eller mail),

Vi har vært i butikken nærmest oss og de gav oss bare beskjed om å se på nettet. Ja elendig service!

Håper noen her kan hjelpe meg=)

Hvis du går inn og ser på en av vognene, mener jeg understellet står ramset opp nederst på hver av dem. Eller gå innom en forhandler og få en katalog. Den har jeg bladd i mange ganger ;)

Ja de står ramset under vognen men det står ingenting om hvilket bruk de forskjellige er egnet til. Vi bor på en plass der det er grov grusvei og like ved havet så mye sjøsprøyt derfor ønsker jeg å vite hvilket understell og hjul som egner seg best. Og hva som skiller de forskjellige understellene.

Jeg spurte etter katalog i butikken, men de sa at jeg måtte finne det på deres hjemmeside siden de var begynt å bli miljøvennlig og ikke sendte ut kataloger til butikkene. Veldig rart:/

Ja, det var rart! Når jeg tenker meg om tror jeg ikke det stod noe om slikt i katalogen heller, egentlig.. Vi har sportsunderstellet med teleskopskaft, men det tror jeg ikke de produserer lenger så jeg er nok ikke mye til hjelp. Den har i hvertfall gummihjul, og de bråker veldig lite på grus ;)

Takk for svar uansett:) håper noen vet dette. Syns det er veldig rart at det ikke står noe om det. Kan ikke tro at de fleste bare velger hjul etter utseende. De i butikken virket helt grønn da jeg spurte etter de forskjellige understellene, og henviste meg da til hjemmesiden der jeg heller ikke finner noe.

Jeg fant det på hjemmesiden før, da det var 2014-kolleksjonen som lå der, i den nye nettsiden finner jeg det ikke sånn lett i alle fall... Hmm, nå lete

Jeg går i mye forskjellig terreng og har classic chrome understell med lufthjul. Jeg kunne aldri valgt noe annet iallefall :) men tror det stod innpå hjemmesiden deres da vi var å kikket etter vogn. Merkelig om de har tatt det bort.

Jeg finner det rett og slett ikke, kan være at jeg rett og slett går forbi det, men å finne informasjonen gjør jeg ikke. Jeg vurderer classic chrome, men damen i butikken sa at hun hadde hatt det selv og at den rustet veldig. Defor tenkte vi å vurdere noe annet. Har du hatt det problemet "Tenkerpånr2"?

Jeg går i mye forskjellig terreng og har classic chrome understell med lufthjul. Jeg kunne aldri valgt noe annet iallefall :) men tror det stod innpå hjemmesiden deres da vi var å kikket etter vogn. Merkelig om de har tatt det bort.

Jeg vurderer classic chrome, men damen i butikken sa at hun hadde hatt det selv og at den rustet veldig. Defor tenkte vi å vurdere noe annet. Har du hatt det problemet "Tenkerpånr2"?

Jeg har harde plasthjul og har angret hvert dag. Så til grus ville jeg helt klart valgt gummidekk! Ellers så er demperne som ser sånn her ut helt fantastiske :) mer enn det kan jeg ikke hjelpe :p (kneet til ungen kom med på bilde. "oppmerksomhet mamma" ;) )

Vedlegg

• 1420438928311.jpg
    1420438928311.jpg
    54,5 KB · Visninger: 9
Jeg vurderer classic chrome, men damen i butikken sa at hun hadde hatt det selv og at den rustet veldig. Defor tenkte vi å vurdere noe annet. Har du hatt det problemet "Tenkerpånr2"?
Nei, jeg hadde det til første mann også og den vognen var like fin 3 år etterpå. :) og har ikke noe problem med det nå heller :)

Back
Topp