Underskrifter for å beholde kontantstøtte!

Tillea

Glad i forumet
Septemberlykke 2021
Oktoberfest 2024 ❤️
https://www.opprop.net/bevar_kontantstotta

Oppfordrer alle til å signere denne. Syns det er ille at de vurderer å fjerne kontantstøtten og ser at flere av de store partiene nå går inn for dette.
Personlig har vi planer om å benytte oss av ordningen fra september-desember 2022 og det er mye penger for oss. Vet om mange som har planlagt barn med utgangspunkt i at de kan benytte seg av kontantstøtten og syns det er ille at de fortsetter å fjerne ting som er goder for småbarnsfamilier. De sier de vil vi skal få flere barn, men INGENTING legger tilrette for dette politisk.. :bored::confused005
 
Vi har planlagt at jeg skal gå ulønnet fra etter pappapermisjonen og til august 2023, og kontantstøtten har vi selvfølgelig regnet med i budsjettet da. Men om jeg så skal leve på luft og kjærlighet så skal jeg vere hjemme, krysser fingrene for at dette ikke går igjennom!
Likestilling my ass, både permisjonsreglene og nå dette med kontantstøtten er helt på bærtur, og tror det er en stor grunn til at fødselstallene synker.
Jeg signerer gjerne!!
 
Vi har egentlig planlagt å ha delvis dagmamma fra januar til august 2023, og har jo da regnet med kontantstøtta for å få til det.. Så jeg har signert! :hello
 
Jeg hadde regnet med å ha 1 års ekstra permisjon, og uten kontantstøtten så får vi ikke dette til å gå rundt. Om det trer i kraft så håper jeg iallfall at vi kan få våres kontantstøtte periode og at det blir en stund før det trer i kraft. Selv om jeg synes at det er veldig synd om de kutter den ut, synes det er altfor tidlig å begynne å jobbe når barna er rundt 7mnd. De aller fleste vil ha så mye tid som mulig med barna sine.
 
https://www.opprop.net/bevar_kontantstotta

Oppfordrer alle til å signere denne. Syns det er ille at de vurderer å fjerne kontantstøtten og ser at flere av de store partiene nå går inn for dette.
Personlig har vi planer om å benytte oss av ordningen fra september-desember 2022 og det er mye penger for oss. Vet om mange som har planlagt barn med utgangspunkt i at de kan benytte seg av kontantstøtten og syns det er ille at de fortsetter å fjerne ting som er goder for småbarnsfamilier. De sier de vil vi skal få flere barn, men INGENTING legger tilrette for dette politisk.. :bored::confused005

Har signert
 
Back
Topp