Underskjørt *med bilde*

Jeg tror du må ha to ringer, men jeg har egentlig ikke peiling[;)]

Mener du underskjørt med SKIKKELIGE ringer - slike harde som vipper, eller underskjørt i stivt stoff?

Jeg stemte INGEN dersom du skal ha slike stive ringer.. Tror kjolen kommer til å vippe for mye/stå mye ut... Men det er jo smak og behag... [;)]

JEG ble anbefalt å ha skjørt uten de stive ringene rett og slett fordi kjolen vipper så mye når du sitter osv. Men som sagt; det er smak og behag.[;)]

ORIGINAL: Grete71

Mener du underskjørt med SKIKKELIGE ringer - slike harde som vipper, eller underskjørt i stivt stoff?

Jeg stemte INGEN dersom du skal ha slike stive ringer.. Tror kjolen kommer til å vippe for mye/stå mye ut... Men det er jo smak og behag... [;)]

JEG ble anbefalt å ha skjørt uten de stive ringene rett og slett fordi kjolen vipper så mye når du sitter osv. Men som sagt; det er smak og behag.[;)]

Det er DET jeg er redd for[&o] Vil ikke at kjolen skal vippe å styre rundt meg.. Men på brudesalongen prøvde jeg en kjole (den var for stor) med et tyll skjørt.. Synes ikke det var noe særlig fint[:-] Men har jo ikke prøvd med ringer[&:] Det kan jo se j***i ut for alt jeg vet[&o] Kan slenge inn et bilde av den kjolen..

Jeg prøvde min kjole både med og uten ringer i uderskjørtet, og med en ring nederst var absolutt det peneste! Kjolen på bildet ser ut til å være videre en mi, så jeg kryssa av for to ringer. Kjøper du med to ringer, men finner ut at du bare vil ha èn, er det lett å ta ut ringene![;)][:)]

Skal finne bilde av min kjole... [:)] Det er slik i stivt tyll, ikke ringer.

Hvis du har skjørt med ringer, vil du jo få en mer "prinsessekjole" og framheve eller at midjen virker smalere.
Husk også at hvis du har med ringer, vil jo kjolen bli littegrann kortere.[:)]

Ville ha anbefalt deg dette jeg. Jeg bestilte ett fra ebay med 2 ringer å det var utrolig vidt.. så ikke ut. Så jeg bestilte dette istede og det trur jeg vil passe perfekt til kjolen din. Jeg betalte 240,-

Jeg hadde et fra Lilly. Samme som kjolen. Skal finne bilde. [;)]

Nei, Lilly hadde ikke underskjørt lenger... [8|]

Jeg hadde lignende kjole, kjøpt fre ebay, og jeg hadde underskjørt uten ringer, bare masse med tyll. Og det ble kjempe fint [:)] kan slenge ut bilde senere en dag[:)]

Back
Topp