undersøkes imorra

bertelure

Forelsket i forumet
imorra skal jeg til gyn og bli undersøkt og se om alt er i orden.. gruer meg litt å jeg, men da får jeg forhåpentligvis et svar om alt er ok. hvis det skulle være noe galt så vet jeg at da kan det være en grunn til at jeg ikke har blitt gravid. men hvis alt er ok, så vet jeg at det ikke kan være meg ,på en måte...det ble en rar setning.. [;)] har heller ikke fått positiv el test enda.. huff.. blir oppgitt.. kanskje de ser imorra om jeg EL[:D]

har dere prøvd lenge?

vi er vel i 9 pp ca.. så jeg bare ringte for å få en time jeg. eget initiativ. ville bare sjekke!

ja, tenk om vi er like heldige da!! [:D] ja, jeg gruer meg, jeg liker ikke sånn undersøkelse, men så tenker jeg på baby. baby, baby . og ønsket om å få en! så da overlever jeg vel. [;)] er alt i orden så blir jeg noen kg lettere på en måte. jeg går jo og bekymrer meg for om det er noe galt med meg liksom. så da kan det hende jeg slipper den bekymringene. og kanskje den sitter neste måned [:D]

ja hvorfor ikke. da jeg fikk primolut, hormontabeletter, da jeg "stoppet" opp ifjor i august, sa legen til meg, hvis jeg ikke var blitt gravid innen ett år så måtte jeg komme for utredning. men tør ikke[:@] plutselig så kan man ikke få... og nå som jeg har gått over 4 dager... trur jeg lurer meg selv.. kanskje jeg skulle bestilt en time. noen som vet hva de gjør?

desverre så vet jeg ikke hva de gjør.. skjønner at du kvier deg, men kan jo hende det er lurt. hvis du ikke alt har en spire i magen din [:)] lykke til i allefall[:)]

lykke til til deg og i morgen.[;)]

nå har jeg vært på undersøkelse. han sa at eggstokkene var normale og livmora! så da ble jeg jo lettet for det! [:)] han fortalte også om pergotime så jeg kan starte på det hvis jeg vil, men jeg skal vente og se åssen det går denne måneden! fikk også med glass til samboeren min slik at han kan teste sædkvaliteten sin. håper den sitter denne måneden!!

Så godt da bertelure...Da blir man liksom 5 kg lettere med en gang...
Kan jeg spørre deg hvilken type el test du bruker? Mange synes testene fra billige tester er vanskelige å tyde...
Inkludert meg selv. Trodde ikkejeg hadde el før jeg kjøpte meg digitale og temper i tillegg. Ellers kan jo legen ta blodprøver også...

Ønsker dere lykke til[:)]

Back
Topp