underlivssopp!!!!!! :@

Danse magadans!

Flørter med forumet
har vært plaga med sopp siden dag 1 i svangerskapet, har gått på utallige kurer og tatt vagetorier nå og begynner og se meg ganske mettet på dette, fler som har det sånn? noen som kan gi meg litt gode "kjerringråd" mot dette?

motaes med et stort takk!!!!!!!!!!!!!

uff, føler med deg. er no sinnsykt dritt det der. har ikke så mange råd men har du prøvd naturell youghurt? eller vært hos legen å fått noe som kanskje kan funke litt bedre enn canesten og pevaryl (eller hva den heter..) ?

takk;) har prøvd canesten å pevaryl vagitorier og creme men det fungerer dårlig, naturell youghurt, skal jeg spise det eller sitte meg på det? : P noen har suttet seg ned i kefir og fått effekt..

Hvis det svir/klør no helt sinnsykt så hjelper det å ta en lunken klut og vaske seg litt nedentil. Tørke med et tørt håndkle etterpå. Og ha på vanlige bommulstruser.

fant noe som hjelper, kure med 6 dagers kur da man får med 6 vagitorier og krem=) fikk beskjed av jordmor att man kunne kurere litt dann og vann når man følte ubehag;) trengte ikke ta alle pillene md en gang:)

Back
Topp