M
Moby dick
Guest
Obs obs, "ekkle" detaljer :-D
Jeg har mange ganger hørt fra gynekologen min (og andre), at jeg må slutte å vaske meg med såpe i underlivet. Men jeg er redd for å ikke bli ren og at det skal lukte.
Nå har jeg hatt en runde med bakteriel vaginose i tillegg til at jeg er litt eksemaktiv på de indre kjønnsleppene (sier gynekologen). Jeg er i alle fall veldig tørr og på grensen til litt sår. Gynekologen maser igjen om denne hærsen såpen jeg må kutte. Bare skylde med vann. Og hun mener denne "eksemen" og vaginose kommer av all såpebruken. Intimsåpe er også fy fy.
Så nå har gjort som formanet, i to uker. Men æsj. Jeg føler meg langt fra ren! Kjenner ingen lukt i det daglige når jeg er på do f.eks, eller av trusen, men om jeg tar fingrene ned dit og lukter på de etterpå
wtf
lukter det ikke akkurat blomster. Mer litt sånn gammel tisslukt som det var hos mange eldre da jeg jobbet i hjemmetjenesten
jeg skylder lenge med dusjen hver morgen og vasker meg som vanlig med såpe i lysken og "utenpå" kjønnet.
Er det noe feil med meg eller er det underlivet mitt som må venne seg til denne nye behandlinge? Eller er det sånn det blir når man ikke bruker såpe?? Sånn som det er nå ville jeg aldri i livet ha hatt sex eller latt mannen min nærmer seg det området der nede.
Jeg har mange ganger hørt fra gynekologen min (og andre), at jeg må slutte å vaske meg med såpe i underlivet. Men jeg er redd for å ikke bli ren og at det skal lukte.
Nå har jeg hatt en runde med bakteriel vaginose i tillegg til at jeg er litt eksemaktiv på de indre kjønnsleppene (sier gynekologen). Jeg er i alle fall veldig tørr og på grensen til litt sår. Gynekologen maser igjen om denne hærsen såpen jeg må kutte. Bare skylde med vann. Og hun mener denne "eksemen" og vaginose kommer av all såpebruken. Intimsåpe er også fy fy.
Så nå har gjort som formanet, i to uker. Men æsj. Jeg føler meg langt fra ren! Kjenner ingen lukt i det daglige når jeg er på do f.eks, eller av trusen, men om jeg tar fingrene ned dit og lukter på de etterpå
jeg skylder lenge med dusjen hver morgen og vasker meg som vanlig med såpe i lysken og "utenpå" kjønnet. Er det noe feil med meg eller er det underlivet mitt som må venne seg til denne nye behandlinge? Eller er det sånn det blir når man ikke bruker såpe?? Sånn som det er nå ville jeg aldri i livet ha hatt sex eller latt mannen min nærmer seg det området der nede.