Underlivs undersøkelse.

Karo

Karo
Er dettte vanlig i løpet av svangerskapet??
Jeg er 40 uker på fredag og har ikke hatt noe av det i det hele tatt.
Har liksom ikke tenkt noe mer over det, men har lest at flere innpå her har hatt det.

Tror ikke de vil oppi der uten at man må. Er ikke vanlig med vaginal undersøkelse under svangerskapet om det ikke er noe som tilsier det :-)

Jeg har ikke hatt en eneste undersøkelse i svangerskapet. Like greit :)
Sikkert nok av folk som skal være i det området om noen dager.... :/ :)

Har ikke hatt det, men på mandag så ba jeg om det mens jeg tok akupunktur på føden :) så hun strippa litt!

Har ikke hatt det, men på mandag så ba jeg om det mens jeg tok akupunktur på føden :) så hun strippa litt!

Jeg ville inn til akupunktur på føden, men hun jeg pratet med der anbefalte ikke det altså.
Skal ikke det gjøre så det er mindre sjanse for å gå på overtid? Og bla gi en kortere fødsel??
Er du fornøyd med det??
Hadde det tidligere i svangerskapet pga bekkensmerter, og det hjalp kjempemasse! :)

Ja, jeg skal på min tredje runde aku på fredag:) skal visst hjelpe på modningen :) skal også be om stripping og samtidig, men sa jm noe om hvorfor huN ikke anbefalte det? Er jo greit å prøve:)

Hu meinte det ikke var noe vits i å ta det, siden jeg ikke hadde noen store plager.
Hvor langt på vei er du??

Hu meinte det ikke var noe vits i å ta det, siden jeg ikke hadde noen store plager.
Hvor langt på vei er du??

plager? Jeg tar det jo for modningen jeg da :) ring fødeavdelinga di og hør om de tar det :)

er 39+5 :)

Hørtes ut på hu jeg prata med at da måtte man vente til helt innpå, eller eventuelt når man var over termin.
Får ringe å høre, igjen, når jeg har passert termin eller er 40 uker (som er på fredag) :)

Back
Topp