underlivet

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
dette innlegget handler om underlivet[8D]

noen ganger føles d ut som om underlivet presses/faller ned[8|] av og til kjennes d ut som om kjeden siger ned også, men da kniper jeg ekstra[:'(] føler jeg er for ung til å ha sånn framfall elr hva d heter.. veit ikke egentlig hva d er da men[8|]

etter forrige fødsel hadde jeg leenge at jeg måtte holde K opp på en måte når jeg tissa for presset gjorde så sykt vondt at jeg ikke klarte å tisse[8|] herlige etterdønninger av en fødsel[8D] resonerte fram til at nervene ble veldig klemt og at d var derfor d gorde så vondt..

er jeg unormal?
flere som har litt rare ting som skjer med underlivet sitt for tia elr?

ja, kan kjenne meg igjen i det. Og at jeg føler jeg eier null kontroll og har null følelse der nede. Bare innimellom da..Men kniping hjelper absolutt....

Jeg er skikkelig øm og rød [&:] Kjennes litt opphovna ut også. [&:][&:]

Syns det kjennes ut som jeg skal revne på midten jeg[:-]Merker ting har blitt anderledes der nede men kniper for harde livet[8D]

eeeeh, ja! hver gang sambo skal massere meg, ca 3 ganger daglig, alt etter hvor dårlig jeg er, så føler jeg at enten babyens hode er på vei ut, eller en tarm eller noe... skikkelig ubehagelig! og jeg kan ikke knipe heller, da man liksom skal slappe HELT av i musklene når man får massasje[:'(]
Føler også hønemor er hoven på venstre side, men de sier det bare er blodansamlinger[&o][;)]

Men det høres ut som om dette er ganske normalt, så jeg tror vi kan slappe litt av[:)]

Jeg har den bollemusa nå, skikkelig hoven og øm. Har variser i tillegg, så det er masse små kuler overalt der nede.[:'(]
Kjennes ut som jeg har noe stort inn i der, som jeg må knipe får at det ikke skal dette ut, hehe.[:D]
Fikk legen til å sjekke sist og han sa at alt var normalt der, ikke noe som har falt ned, hehe.[8D]
Så det er vel trykk fra babyen og masse blod som strømmer til der nede som gjøre det sånn.....[8|]

Litt hoven til tider og kan være ekkelt og stå lenge om gangen, da kjennes det ut som om hode ligger dypt i bekkenet og nesten er på tur ut! Slik som noen dager før fødselen[8|] Utrolig ekkelt er det iallefall! 

Jeg har også følelsen av at jeg har fått skikkelig bollemus, tror faktisk jeg har lagt på meg på venusberget, hehe.. høres jo helt sprøtt ut... Også har jeg fått en dum åreknute der nede. Den gjør vondt når jeg går lenge eller har litt for heftig sengeaktiviteter. Derfor gruer jeg meg ganske mye til fødselen når pressriene kommer. Regner med den dumme åreknuten kommer til å gjør tilhelinga etter fødselen til noe herk... Husker i allefall hvordan underlivet såg ut etter forrige fødsel, hovent og vondt i lang tid etter....

jeg lukter bare dritt det nede jeg[8|][8|] rett etter jeg har dusjet til og med [8|][8|] æsj æsj æsj.. vil bli meg selv igjen jeg he he

ORIGINAL: bennylure

Jeg har den bollemusa nå, skikkelig hoven og øm. Har variser i tillegg, så det er masse små kuler overalt der nede.[:'(]
Kjennes ut som jeg har noe stort inn i der, som jeg må knipe får at det ikke skal dette ut, hehe.[:D]
Fikk legen til å sjekke sist og han sa at alt var normalt der, ikke noe som har falt ned, hehe.[8D]
Så det er vel trykk fra babyen og masse blod som strømmer til der nede som gjøre det sånn.....[8|]

(sniker fra juli forumet)
Jeg har akkurat det samme som deg der nede...føles ikke særlig bra ut. og ei ser det lekkert ut![8D]

Back
Topp