Underleg kontroll

Dugong

Forelsket i forumet
Sidan både fastlegen min og jordmora har ferie fekk eg time hos ein vikar. Ein hyggeleg utlending. Men kan ikkje sei eg føler meg særleg klokare. Han greide ikkje å måla symfysen, men det er kanskje tidleg for det? Eg spurte om han kunne prøva å finna hjartelyd, er i veke 15. Han kunne prøva sa han. Haldt på ei stund, men han fann berre min puls. Men rett før han skulle fjerna apparatet sveiva han forbi noko, som han trudde var hjartelyden. Eg veit ikkje heilt om han var usikker, eller om det berre verka sånn pga språket hans. Men eg høyrte og lyden, og den gjekk fort så eg antar det var babyen [:)]

Heilt greit å gå til han, men eg kjenner det skal bli godt å få fastlegen tilbake etterkvart.

Hehe, ikke alltid like greit... håper legen din finner lyden mye tydeligere! [:)][:)]

ORIGINAL: Maanestråle

Hehe, ikke alltid like greit... håper legen din finner lyden mye tydeligere! [:)][:)]

Merkelig lege hehe.. Jeg var hos jordmor i uke 16 og hun fant såvidt hjertelyden, virker som det er vanskelig å finne den på det stadiet her. Og hun målte ikke symfysen., men bare kjente på livmoren og sa at den hadde fin form og kommet langt opp. Men uansett så kjenner jeg spark så er ikke bekymret. Håper du får din egen lege/jordmor neste gang da [:)]

Eg var klar over at det er tidleg å finna hjartelyden, men det verka som om han var usikker på om det var den me høyrte. Men som han sa: "Det er ikkje din lyd, viss din gjekk så fort hadde du vore sjuk". Så då satsar eg på at det var babyen sin.

Eg trur og eg har kjent liv, men lite den siste veka så det hadde vore godt med ein bekreftelse. Men det fekk eg jo eigentleg, klarer berre ikkje slå meg heilt til ro sidan han verka litt i tvil sjølv.

Han virket jo helt håpløs. Men det var sikker hjertelyden dere hørte siden han sa at du hadde vært syk hvis det hadde vært din puls:) Jeg var også til legen i dag og er 15 uker og han fant hjertelyden med en gang. Babyen ligger ganske langt nede så hvis han har styrt på midt på magen så er det en grunn til at han ikke har funnet den:)

Back
Topp