Underlag under trip trap stolen

suprise juni2015

Forelsket i forumet
Blir jo enormt mye gris når de spiser så jeg lurer på om det finnes noe plastunderlag man kan legge under og rundt trip trap stolen når de spiser så man slipper en hel gulvvask etter at måltidet er inntatt? Eventuellt andre ideer?

kjøp slik plast undelag man bruker under kontorstoler på parkett.... fåes billig på ikea hvertfall ;)

Dytter! Her skal jeg følge med, for vi har gulvfliser på kjøkkenet som gjør at mat setter seg fast..blir snart gal! =)

*Bubu* skrev:
kjøp slik plast undelag man bruker under kontorstoler på parkett.... fåes billig på ikea hvertfall ;)

ahh! DET var smart!

ikkje dumt.. skulle virkelig hatt noe under den ja.. 

Da nyter jeg enn så lenge at min lille gullklump ikke skjønner poenget med å spise selv, så han blir matet. Alltid gullende rent:) Men i går puttet han en brødbit i munnen selv, så skjønner at det nærmer seg slutten på den rene perioden...

Da nyter jeg enn så lenge at min lille gullklump ikke skjønner poenget med å spise selv, så han blir matet. Alltid gullende rent:) Men i går puttet han en brødbit i munnen selv, så skjønner at det nærmer seg slutten på den rene perioden...

Håndduk? Voksduk?  Hehe.

Nei, jeg har en som kaster mat og griser noe helt vannvittig og er ganske lei av å vaske etter hvert eneste måltid selv. Søsteren gjorde aldri sånnt, så jeg skjønner ingenting.
Jeg har foreslått sånn gulvmatte til kontorstoler til mannen min flere ganger, men han vil ikke ha det for han er redd for at det skal samle seg sand o.l mellom plasten og gulvet så det lager riper i gulvet....

Men på den positive siden, så har vi alltid nyvasket gulv rundt kjøkkenbordet :P

Back
Topp