Underlag i sportsvogn

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hva bruker dere som ikke bruker skinn?

Jeg må ha noe annet merker jeg, for det blir altfor varmt med skinn i denne sommervarmen

Har Stokke trailz og fulgte med en frottehåndkle lignende sak til bruk om sommeren. Skal visst hindre at det blir for klamt etc. Jeg liker den fordi den beskytter sittedelen mot smuss, søl osv men om den ikke hadde fulgt med hadde jeg ikke brukt noe. Ganske mykt og godt underlag fra før så mini sitter godt.

Har Aeromoov til både vogn og bilsete, superfornøyd :D guttungen som var våt av svette av 5 min i bil, er nå helt tørr. Var helt håpløst å kjøre bil med han når det var varmt, bare gråting.
Nå er det null stress. Veldig fornøyd med den til vogna å:)

Jeg bruker bare sittepute fra Emmaljunga

Har Aeromoov til både vogn og bilsete, superfornøyd :D guttungen som var våt av svette av 5 min i bil, er nå helt tørr. Var helt håpløst å kjøre bil med han når det var varmt, bare gråting.
Nå er det null stress. Veldig fornøyd med den til vogna å:)

Har bedt en butikk gi beskjed når de får den inn, så tenkte jeg skulle prøve den til vogna :) ingen av butikkene innen grei rekkevidde som har den nå :o

Blir veldig varmt i bilen og ja, så kan hende jeg investerer i en der og. Men tror jeg tester ut i vogna først:)

Hjalp lite med bare helseteppe her

Bruker skinn kun om vinter, vår og høst :)

Nå bruker jeg ingenting, men skal kjøpe meg et kjølende underlag.

Fikk tak i Aeromoov i dag så nå gleder jeg meg til å prøve i morgen :D

Prøver å google meg frem [emoji6] Hvilken størrelse på aeromoov bruker dere i sportsvogn? [emoji4]

Back
Topp