Underkjole til dåpskjolen

lomittra

Glad i forumet
Min snille mamma strikker kjempefin dåpskjole med "hull mønster" til lillemann [:)] Trenkte å ha underkjole og sløyfe i samme blåfarge. Men hvor i all verden finner jeg slik stoff til å sy av eller ferdig sydd underkjole???

Tips mottas med stor takk [:)]

[:)]

i stoffbutikk?

vi kjøpte i en stoffbutikk i lillestrøm og sydde selv! [;)]

Problemet mitt er at det ikke finnes stoffbutikker i nærheten... Har et sateng sengesett i kjempefin blåfarge, og kan jo selvfølgelig sy av det om det virkelig kniper...[8D] Men har lyst på sløyfebånd i samme farge!

Ingen som vet om noen nettsider?

vet ikke hva stoff du skal ha men noen nettbutikker med stoff : textart.no sydilla.no og så er det jo stoff og stil. du kan jo se hva de har viss du skal ha stoff. 

ORIGINAL: lomittra

Problemet mitt er at det ikke finnes stoffbutikker i nærheten... Har et sateng sengesett i kjempefin blåfarge, og kan jo selvfølgelig sy av det om det virkelig kniper...[8D] Men har lyst på sløyfebånd i samme farge!

Ingen som vet om noen nettsider?

Stoff og stil kanskje?? [:)]

ORIGINAL: Clovek

vet ikke hva stoff du skal ha men noen nettbutikker med stoff : textart.no sydilla.no og så er det jo stoff og stil. du kan jo se hva de har viss du skal ha stoff. 

Takk [:)] Skal se om jeg finner noe der! Har lyst på mørkeblå silke/sateng, og silkebånd i samme farge [:)] Har ikke funnet noe ferdigsydd i blå, så da får jeg prøve å sy selv og håpe det ikke blir alt for ille [8D]

Back
Topp