Underholdning i barnebursdag- er det verdt pengene?

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Dreiv og lurte på om jeg skulle leie en klovn eller tryllekunstner til barnebursdag, så jeg sendte en forespørsel til en random jeg fant på Facebook. Fikk raskt svar, og joda, klovnen var tilgjengelig, men skulle ha 5000kr for et lite oppdrag. Er det normalt? Regner med jeg får det samme svaret om jeg prøver tryllekunstner eller ballongkunstner eller lignende og. Noen her som pleier å leie inn slike folk? Føler dere det er verdt pengene?
 
Oi, nei det hadde jeg ikke brukt pengene på nei.
Hadde heller sett om noen venner eller familie kunne ta på seg noe slikt.
 
Hadde aldrig ansatt en klovn, eklere vesner skal man leite lenge etter[emoji51][emoji17]

Se på jungeldyr.no[emoji16] det er ren underholdning og super artig[emoji23] spørs så klart på alderen til ungene da[emoji6]
 
Hadde aldrig ansatt en klovn, eklere vesner skal man leite lenge etter[emoji51][emoji17]

Se på jungeldyr.no[emoji16] det er ren underholdning og super artig[emoji23] spørs så klart på alderen til ungene da[emoji6]
Haha, må si meg enig, hater klovner :hilarious:
 
Nei, barn er heldigvis enkle . Et bål med grilling kan være mer stas enn en dyr klovn.

Vi voksne må slutte å tro at barn vil ha alt.

Klart en klovn kan falle i smak. Men tror neppe det er verd det. Det er sant at det enkle er ofte det beste :)
 
Det er blodpris på klovner i dag skjønner jeg. Kanskje vurdere å få meg en ekstrajobb...
Jeg ville nok ikke brukt penger på en klovn. For den prisen hadde jeg heller dratt på lekeland.
 
Hadde ikke brukt 5000 på en klovn.. liker ikke klovner.
Barn er enkle. Det enkle er det beste - synes jeg da
 
5000? Sikker på at klovnen ikke hadde en liten skrivefeil der og at det heller skulle være 500? Har hørt om en klovn her i distriktet som tar 500 for en time. Pluss bensinpenger
 
Mange barn liker ikke klovner sp jeg hadde ikke leid det men kunne glatt brukt penger på stort hoppeslott
Fotballdart osv
 
Det var veldig dyrt.
Husker jeg hadde det da jeg var liten, og jeg husker det godt enda(var tryllekunstner). Det er jo gøy, og noe man husker bedre enn annet, men aldri i verden til fem laken
 
Nå aner ikke jeg hvor gamle barna er eller hvor mange som er invitert, men det er jaggu mye jeg skulle brukt 5000 på før en klovn. Som andre sier; barn er enkle. Mitt forslag er å heller lage noen gode, gammeldagse aktiviteter. Fiske godteri med fiskestang, skattekartjakt i hagen/huset/leiligheten/nabolaget, få en nabo til å leke klovn, lag adjektivhistorie, ha musikkquiz, dra på lekeplassen, feir i svømmehall/lekeland. Som sagt, avhengig av alder og antall. [emoji4]
 
Back
Topp