Undercut/sidecut *oppdatert*

Vestlandstaus

Glad i forumet
Oppdatert om noen lurer.

Det ble hverken undercut, sidecut eller mohawk. ;)

Jeg har heldigvis en frisør som er dønn ærlig. Takk gud for en så flink frisør.

Så det ble ganske enkelt klippet godt opp og vekk med alt det slitte. Og så farget vi det brunt. Prøver å komme bort fra "knæsj" rød/rosa. :)

Tusen takk for gode forslag alle sammen. Og ja, jeg liker å ha håret litt røft. Så nå kan jeg bruke rettetang eller rufse det om jeg vil.

---------------------------------------------
Vil jeg kle undercut/sidecut tror dere?
Jeg syns det er ganske tøfft, og har lyst å gjøre noe nytt, spennende og småvilt med håret. Sånn i tillegg til farging.

Skal til frisøren nå straks. Drar om en liten halv time.

Ikke qutoe bildene

Jeg tror ikke du vil kle det,men det er meg da emoticon

Men hva skal jeg da finne på? ;)

Noe må gjøres for nå føler jeg meg så "plain". (skal nevnes at jeg før hadde en liten hanekam og den savner jeg)

nei, det ville jeg ikke gjort. tror jeg ville ha klippet av alt slitt og evt tatt en pannelugg eller sidelugg liksom, hvis du skal gjøre noe nytt. men er i så fall avhengig av rettetang på ditt hår da, hvis du tenker lugg. synes jeg. for at det skal bli fint:)

Du ksn jo kankse prøve å ha litt lenge fremme men kort bak?ser ut som du har litt fall i håret.så jeg ville slettet fremme og rufset bak..

Turbotrolla skrev:
Du ksn jo kankse prøve å ha litt lenge fremme men kort bak?ser ut som du har litt fall i håret.så jeg ville slettet fremme og rufset bak..

da ville jeg i så fall ha slettet det hele veien? ser jo ikke så bra ut med sånne lange slette greier foran og så krøllete og rufsa greier bak? eller? det synes jeg er harry greier. men der synes man jo forskjellig:)

LilleLavendel skrev:
Turbotrolla skrev:

da ville jeg i så fall ha slettet det hele veien? ser jo ikke så bra ut med sånne lange slette greier foran og så krøllete og rufsa greier bak? eller? det synes jeg er harry greier. men der synes man jo forskjellig:)

nei men virker som hun liker å ha håret litt røft,så da var det det første som falt meg inn til hennes ansikt :)

Ville ikke gjort det var jeg deg, tror ikke ansiktsfasongen din kler det. (kler det ikke jeg heller)

Oppdatert

Så bra at du ble fornøyd og at frisøren din er ærlig og sier det som det er :)
men nå bør vi jo få se bilde :)

Svaret jeg fikk fra min frisør for over 1/2 år siden var at det er ikke på moten lenger. Å hun sa at vi henger veldig etter moten her i landet. Bra din frisør var ærlig:) men vi må jo få se bilde da;)

Back
Topp