Undercover Boss Norge

*Hot mama*

Elsker forumet
Denne skal eg se i kveld

20.00 Undercover Boss Norge (3) show1300820400 Norsk realityserie. Hvordan hadde du reagert om du fikk vite at den nye medarbeideren du har lært opp - egentlig er sjefen din? Ti ledere i ti store norske firma har vært «undercover» i egen bedrift for jobbe som en vanlig ansatt - uten at de ansatte vet hvem deres nye kollega egentlig er. (Sendes også på TV 2 søndag). Rådmann Unni Skaar går undercover som «Elisabeth Glende» i Sarpsborg kommune. Unni Skaar er ansvarlig for til dels dramatiske kutt i kommune budsjettet. Behovet for kommunale tjenester øker kraftig, samtidig som budsjettene er de samme. Hvordan løse det?

Rådmannen ønsker å gå undercover som «Elisabeth Glende» for å finne ut hvordan sparetiltakene påvirker arbeishverdagen til de ansatte i kommunen. Unni farger håret mørkt, tar på seg briller og blir veldig forandret.

Hun jobber i barnehagen, på fritidsklubben, i helse og omsorgssenteret og som hjelpepleier i hjemmetjenesten. Vil noen gjenkjenne rådmannen, og vil hun klare å la være å presentere seg som rådmann Unni Skaar?

Men jeg lurer på en ting ang. dette programmet. Hva sier de til de som blir filmet? De må jo forstå at det de er med på undercoverboss eller noe? Jeg hadde vertfall stilt spørsmålstegn om jeg måtte ha med meg noen på opplæring som hadde ett kamerateam i hælene hele tiden[:)]

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

Men jeg lurer på en ting ang. dette programmet. Hva sier de til de som blir filmet? De må jo forstå at det de er med på undercoverboss eller noe? Jeg hadde vertfall stilt spørsmålstegn om jeg måtte ha med meg noen på opplæring som hadde ett kamerateam i hælene hele tiden[:)]

De fikk beskjed om at de skulle være med i et program som het jobbjakten eller noe. Der folk skulle få prøve seg på forskjellige jobber..

ORIGINAL: Azyria *nr3 på vei*

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

De fikk beskjed om at de skulle være med i et program som het jobbjakten eller noe. Der folk skulle få prøve seg på forskjellige jobber..

Åh.. da forstår jeg at man kan bli litt lurt[:)] 

Blir jo uansett ikke en helt reel setting der de ser hva medarbeiderne egentlig gjør. Ingen oppegående som sluntrer unna når de vet de blir filmet[8D] Men ja jeg synes det er artig og skal nok se i dag også!![;)][:D]

ORIGINAL: Delia

Blir jo uansett ikke en helt reel setting der de ser hva medarbeiderne egentlig gjør. Ingen oppegående som sluntrer unna når de vet de blir filmet[8D] Men ja jeg synes det er artig og skal nok se i dag også!![;)][:D]

samme tenkte jeg, har man med meg en hau av folk så gjør man jo en ordentlig jobb

Back
Topp