Under vognposen

Miliane88

Elsker forumet
Januar 2017
Septemberbarna 2019
Vi kjøpte vårpose igår til vogna, men lurer på- hva har dere under? Skal dere ha lammeskinnet under i hele sommer? Eller ingenting, eller ka? [emoji50]

Brukte ingenting da det var 20 grader, men nå er snøen tilbake så da har jeg lagt er korthåret lammeskinn der (brukte langhåret i vinter).

Har et kortpelset lammeskinn som jeg har brukt i bunnen når Voksi-posen ble for varm, og variert mellom alt fra ullteppe til helseteppe over han avhengig av temperatur. På det varmeste helga som var, så lå han på lammeskinnet og hadde ikke noe teppe over seg - gikk fint. Kommer til å fortsette å bruke lammeskinnet fram til jeg ser at det blir for varmt for han (han svetter lett) [emoji4]

Vi har et tykt hjemmestrikket teppe liggende under. Godt og mykt med lite varme så kommer til å beholde det. Mini svetter så lett at bunnen sikkert hadde fått flekker om han lå rett på den...

Har ikke hatt lammeskinnet i vogna, det kan jeg ikke tro vi får plass til i den bittelille vognbaggen uansett. Nå er det sommerdyna i voksiposen, og vanlig madrass under. Foreløpig fleeceklær under, og noen ganger har han vært i bare vanlig tøy i posen også, bare med lue. Dette har vært når jeg triller i byen i sola da. vogna er jo svart så blir fort varmt inni, selv om vinden for oss utenfor er kjølig.

Har ikke begynt å bruke den enda, da det ikke e blitt så varmt enda ( bor i nord), men tenker æ legger posen rett i vogna da :) Evt lammeskinn under de litt kaldere dagene :)

Tenker det har veldig mye med hvordan babyen er og hva temperatur som er ute. Her varierer det så mye, jenta mi er veldig varm og har kun madrassen og et ullpledd og så det vindtette trekket. Prøvde med pose på en Stokke scoot og da ble ho varm med kun strømpebukse og body.

Back
Topp