Under trappa

• Trådstarter Trådstarter tf
  • Opprettet Opprettet

tf

Forelsket i forumet
Ja, hvordan utnytte plassen under trappa? Har litt plass under trappa opp i andre etasjen, vært fint å pynta opp litt der. Skal male etterhvert og da, for nå er alt gulnet tre [:'(] Og tips til hvordan en kan "tette" trinnene? Mye rusk og støv fra trappa som kommer ned i gangen.. Evt bilder tas imot med takk [;)]

ORIGINAL: tf

Ja, hvordan utnytte plassen under trappa? Har litt plass under trappa opp i andre etasjen, vært fint å pynta opp litt der. Skal male etterhvert og da, for nå er alt gulnet tre [:'(] Og tips til hvordan en kan "tette" trinnene? Mye rusk og støv fra trappa som kommer ned i gangen.. Evt bilder tas imot med takk [;)]

Lurer jeg også på. [:)]

HVA?? jeg misunner dere som har åpne trinn.. Samler ennå mer skrot i hjørnene i trinna !!
Må støvsuge daglig om man bruker trappen mye.

ORIGINAL: Charl0tte

HVA?? jeg misunner dere som har åpne trinn.. Samler ennå mer skrot i hjørnene i trinna !!

[;)]

ORIGINAL: Kakegakk

ORIGINAL: Charl0tte

[;)]

hehe... Problemet kommer når en har møbler el under trappa, de må det tørkes støv av minst hver dag.. [;)]

Her er under trappa mi...

Tobias har hatt lekekjøkken under trappa.. Men nå er det erstattet med bilteppe og bilsamlinga.. [:)]

Dollface: såååå koselig!!! [:D]

ORIGINAL: Kakegakk

ORIGINAL: tf

Lurer jeg også på. [:)]

Jeg og!

for å tette trinnene må du frese spor i alle trinnene, under og over.. og så kan du tette med eks en sponplate eller annen type plate..
vi har vurdert det for trappa vår knirker og den er konstruert sånn at det ikke går an å stramme festene i veggen noe mer..
tette trinn stiver av trappa og knirken forsvinner/reduseres..
ulempen for oss iallefall er at det ikke vil bli så åpent og lyst som det er nå.. trappa går fra loftstua og ned på kjøkkenet og siden vi har lekekrok under er det viktig med lys under der [:)]

Back
Topp