Under natt soving

Han sover bare i bleie da vi samsover:happy: Men hadde han sovet i egen seng så hadde han nok hatt sånn pyjamas med sokker som henger på, hvis du skjønner:)

Han sover bare i bleie da vi samsover:happy: Men hadde han sovet i egen seng så hadde han nok hatt sånn pyjamas med sokker som henger på, hvis du skjønner:)

Skjønner. Min begynte for 1 uke siden med å sove i sin egen seng. Men da har han tynn bukse og pyjamas uten ben, men med sokker. Han har liksom sovet hele tiden med sokker. Det er pga at vi har hatt ganske kalde dager hjemme[emoji17]

Enten pysjamas med bein (med de varer så kort, siden hun vokser så fort i lengden særlig), eller pysjamas uten bein med sokker.

Hun blir ganske kald på beina på natten så har ofte litt tykkere sokker på eller ull [emoji4]

Vi samsover også, har vært ganske avkjølt på soverommet vårt. Han sover i helpysj, med sovepose. Når det gjelder sokker er det litt varierende. Ikke alltid jeg gidder å ta på, for han spreller slik at de alltid ligger i bunnen av soveposen på morgenen ;)

Skjønner. Min begynte for 1 uke siden med å sove i sin egen seng. Men da har han tynn bukse og pyjamas uten ben, men med sokker. Han har liksom sovet hele tiden med sokker. Det er pga at vi har hatt ganske kalde dager hjemme[emoji17]
Da er det greit med sokker på :) Noen er veldig varme av seg og noen fryser lettere :)

Sover med sokker eller pysjamas med fot :)

Sover med pysj med fot på eller uten fot, ikke sokker.
Vi samsover men hvis hun sover i bleia blir hun fort kald og klistrer seg inntil meg selv om vi har separate dyner så det går ikke. Varmt og godt blir det men hun sover som regel kjempefint og er hun varm pleier jeg ta av dyna en stund så sover hun bare i pysjen liksom.

Back
Topp