under kniven etter barnefødsler??

ser det er mange som lever i den tro at ikke utseende har noe og si men vi vet alle at dette ikke er tilfelle!! står det mellom 2 som har lik utdannelse når det kommer til en jobb som innebærer representasjon utad for firmaet er det ingen tvil om at den mest presentable av dem ville fått jobben!! og leve på hva barn mener vil nå jeg se på som noe naivt men dog...
i dagens samfunn har utseende veldig mye og si og de som nekter for dette må nok bare innse at sånn har verden blitt... eller den har vel vært sånn lenge egentlig..
uansett jeg tar ikke en operasjon for at andre skal si at jeg er pen eller tynn men jeg trives ikke med overvekt eller stygge pupper likesr og se bra ut og trener og passer på kosthold og hud for at dette skal holde lenge... jeg er ikke for og fikse på hele ansiktet så man mister seg selv men litt fettsuging og puppeløft syns jeg er helt ok.

det er heller ikke snakk om og se ut som en modell for dem som hele tiden måtte ta det med som et motargument[:)]

hva er egentlig perfekt?? jeg ønsker ikke og være perfekt jeg vil bare være meg enkelt og greit og meg er ikke hengepupper og mage enkelt og greit.. aldring som rynker osv kommer jo men er bare 27 og skal se ut som 27..

Jeg hadde ikke hengepupper de var faste men veldig veldig små. Og de er ikke store i dag heller det kan dere som sikkert se igjenom genseren på bilde. Er 36,3 uker på vei så de har blitt større nå som jeg har fått melk i dem. Men det var ikke mye gøy å se ut som en gutt over brystkassen derfor gjorde jeg det.

Etter mine to førstefødte la jeg meg under kniven selv og fikk silikon i puppene. De var ikke akkurat spenstige etter to runder med amming, så jeg skjønner de som vil gjøre det. Ikke noe galt i å gjennomføre det så lenge du vet hva du går til[:)] Det viktigste er at du er fornøyd med deg selv, for det er du og ingen andre som skal leve med kroppen resten av livet[:)] Har ikke hatt bruk for noe mageplastikk da jeg er altfor tynn normalt sett, men har forståelse for de som sliter etter fødselen og i lang tid etterpå[:)] Lykke til videre og ha en fortreffelig jul[:D]

Jeg har bestemt meg for at jeg skal ta brystoperasjon når jeg er ferdig med å amme, dvs heis opp og stram inn (og sikkert litt silikon).. Når jeg er ferdig med å amme er jeg ca 29 år, og har igjen mange år som jeg skal føle meg vel med meg selv. Er fullstendig klar over at jeg er overfladisk, men når samfunnet er lagt til rette for det så hvorfor ikke?[:D]

Faktisk ett utrooooli vanskelig og aktuelt tema...!!! jeg har full forståelse for de som velger å legge seg under kniven dersom det er store probler knyttet til dette. Jeg ville selv i utgangspunktet ikke gjort det, men nå har jeg aldri slitt med overvekt eller legnende heller da.... fikk tilbake fasongen på null komma nix etter forrige fødsel, og har i grunnen alltid hvert fornøyd med den jeg er! ....men hvem hvet? kansje vil jeg vurdere det i fremtiden når alderen setter sine spor?? .... vanskelig å si...

når jeg har fått di barna vi ønsker oss,så kommer jeg nok til å gjøre det!

heller det en å være missfornøyd med min egen kropp i så ung alder!

men jeg kommer ikke til å operer noe i ansiktet,eller noe annet "drastisk"det skal kun vøre for min egen del![;)]

ORIGINAL: lona

eg ville ha gjort det spesielt buk oprasjon . hvorfor ikke føle seg vel hvis en har råd til det...men er litt skeptisk til silikon i puppene siden dette er et stoff som kan gjør skade på kroppen...

De jeg har er så seig masse så går det hull på de så renner ikke silikonen ut [;)]
Har lagt min under musklen så det kommer arvdanelse oppå der igjen som blir som en pose
Håper du fatta litt av det [;)]

jeg er VELDIG misfornøyd å jeg ville ikke nølt med å gjøre det.. Verre å få overtalt samboern, men han har sagt at han vil gjøre alt for at jeg skal være fornøyd da.. Verre med hvordan vi skal få råd.. [8|]

Jeg hadde tenkt å ta brystreduksjon og puppe løft, mest fordi jeg hadde så store pupper at jeg slet med skuldre og nakke. Men jeg ble rådet til å vente til jeg hadde fått de barna jeg ville ha. Etter første mann ble puppense som uttørket slapseposer noe jeg ikke har vært fornøyd med i det hele tatt, men har ikke gjort noe med det. Ser fine ut under klær, men når bh'n tas av er det ikke det vakreste jeg ser. Det er mulig jeg gjør noe etter at jeg er ferdig med amming, men da skal jeg ihvertfall være sikker på at jeg ikke skal ha flere unger.

Vil bare si at det er utrolig interessant å lese det folk har skrevet her, og de forskjellige meningene (ikke altfor forskjellige da)..
For meg kan folk (nesten) gjøre hva de vil med kroppen sin uten at jeg gidder å fordømme/dømme noen.. Skjønner de som legger inn silikon (eller hva de gjør) hvis brystene ser ut som vrangte bukselommer etter amming.. Håper selv et jeg slipper de enorme forandringene etter fødsler og amming. Tror kanskje at noen kan være mer utsatt enn andre, siden vi alle er forskjellige..

Men media gjør en svært god butikk når det gjelder kroppsfiksering. Og vi lar oss alle påvirke mer eller mindre.. (Inklusiv meg)..

Men Linni.. Jeg bare lurer på hvordan det blir å amme med silicon. Og er det forskjell på silicon-typer siden du sa at dine var så seige at hvis det gikk hull ville det ikke flyte ut? Er bare nyskjerrig..

Kos dere alle i julen!!

Jeg hadde nok gjort det. Syns det er vikrig å føle seg bra, være fornøyd med seg selv. Jeg vil nok prøve beinhard trening lenge før jeg tyr til kniven. Jeg har silikonpupper så det er nok lettere for meg å tenke de banene allerede.

ORIGINAL: Rosali

Men Linni.. Jeg bare lurer på hvordan det blir å amme med silicon. Og er det forskjell på silicon-typer siden du sa at dine var så seige at hvis det gikk hull ville det ikke flyte ut? Er bare nyskjerrig..

Kos dere alle i julen!!

Tror de fleste klinikker bruker den samme silikonen men ja det finnes flere typer [;)]
Jeg har kytta under bryste så det skal ikke ødelegge melkekanalen. Tar du kutte rundt brystvorta så er det veldig liten mulighet for å amme. Siden jeg ikke går toppløs så bryr jeg meg ikke om jeg har kutte under puppen [:D] Jeg får iallefall melk ut i dag [;)]

Jeg har og valgt å legge protes under musklen er mye vonder inngrep men sies at det blir mye finere [;)]

jeg tok også snittet under brystet, men ikke under muskelen. Noe jeg skulle ønske jeg hadde gjort. Fordi da er det mindre sjangs for kapsling av protesen. Men jeg har tatt alle forholdsregler så det går nok bra.

Back
Topp