under juletreet...

stineliten

Glad i forumet
hva har dere under juletreet???????????? mener sånn duk.. jeg har en sånn stygg strieduk med noen stygge nisser på som jeg er gørrlei av.. noen tips??????

nei, men der minte du meg på noe.. min har det nemlig kommet mugg på:S Så må ha ny

Har en rør i storr, med en gullkant på og noe styr på. Shiiit stygg, men orka ikkje å kjøpe ny før eg flytta i nytt hus[8D] 

Har en sort, filt duk med noe sølv mønster på. Kjøpte den på rusta.se for 3 år siden.

Skal ikke ha noe under treet...

Skal ikke ha noe under treet.....er lettere å støvsuge nålene etterhvert som de faller av [:D]

ORIGINAL: Mafiapus

Skal ikke ha noe under treet.....er lettere å støvsuge nålene etterhvert som de faller av [:D]

[;)]

vi har juksetre vi, så ikke no prob med nåler (jeg er allergisk, vil egentlig helst ha ekte gran da) så vi har sånn striegreie som kan legges under, men jeg er usikker på om den kommer til å ligge der gitt...

De siste åra har vi brukt en juleduk, den striegreia va så sygg at vi kasta den [:'(] Syns de var tøffe de fra h&m home, men de er selfølgeli utsolgt [&:]

kan vel kjøpe en vanlig rund duk? sa har du mye å velge i [;)]

I vakre hjem og interiør var det bilde av et lite tre i potte som sto på et pledd, det var fint [:D]

Ser ut som vi har bestemt oss for et litt mindre tre i år som skal få stor potte[:D]

Back
Topp