under et døgn til. *oppdatert*

ballah

Glad i forumet
Vi skal på tidlig ul. Gleder meg masse, men gruer meg en del også. Er redd for at alt ikke er bra. Men får bare tenke positivt og håpe på det beste. Om alt er bra, skal vi dra rett til min mormor å fortelle nyheten. Det er nok hun i familien som gleder seg mest til å bli oldemor for første gang. Hun vet om hele prøvehistorien våres og at vi nesten måtte inn på prøverør for å få barn.

ÅÅÅååå... Alt MÅ jo bare gå bra[:D]

Ååååå... Nå har jeg vært på ul, og der så vi et bankende hjerte. Det beste følelsen i verden[:D] nå er vi på vei til Mommo å fortelle nyheten.[:D]

Nå er vi hos mommo.. Hun ble kjempeglad og felte noen tårer[:D] kommer inn med bilder senere når jeg er hjemme igjen[8D]

Så morro! Og spennende!
Alt er helt sikkert i sin skjønneste orden! Og det blir nok en stolt og glad oldemor i morgen:D

*KRYSSEKRYSSEKRYSSE*

klart det SKAL gå bra, og så moro det vil bli å fortelle mormoren din da [:)]

Å så spennende! Gleder meg til oppdatering, og krysser fingrene for at den kommende oldemoren får riktig, riktig gode nyheter [:)]

Å, spennende!! [:D]

Oldemor kommer nok til å få verdens beste nyheter i morra[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

[:)]

Lykke til!! Det går sikkert veldig bra!![:D]
Var selv hos legen idag og var skikkelig nervøs[8D]men alt ser bra ut!![:)]

Så spennende[:)][:)] Alt kommer til å gå strålende og dere kommer til å få se en lykkelig oldemor i morgen[:)] Oppdater så raskt du har muligheten for det er mange nysgjerrige sjeler her inne[8D][:D] Lykke til[:)]

Vi skal også på tidlig ul i dag.. nervøs ja...

ORIGINAL: SkattIMagenMin

sign

Oppdatert på toppen[:D]

så PERFEKT!!!! Grattis med lille hjerte i magen som vokser seg stor og sterk

Så herlig [:D][:D] Gratulere så mye med den lille spiren [:D][:D]

Gratulerer så mye med bankende hjerte!! [:D]

Må være fantastisk! [:)]

Så bra at alt gikk etter planen!
Gratulerer [:D]

OG JEG BLE SÅ GLAD AT JEG FELTE EN TÅRE HER...... IKKE SÅRBAR JEG [8D][8D][8D][8D][8D]

Back
Topp