Under denne glucose belastingen(litt trist)

Solo super

Elsker forumet
VIP
Ble jeg hennvist til et rom med 3 andre damer som skulle det sammen.Var koselig og vi fant tonen etter 5 min,to av de skal ha august babyer så vi skal på trille turer sammen og muligens møtes etter påske.Kjempe koselig,må si at gravide damer er mer sosiale altså :)

Hun tredje hadde for høyt fastende blod sukker og tok ikke testen så rakk ikke bli kjent med henne,men hun jeg tenker på henne.
Hun var i uke 30,nydelig mørk dame med noen flotte øyne og en bitteliten mage,da vi satt og ventet så hadde vi en runde hvor vi spurte om noen hadde barn fra før osv.Jeg snudde meg mot henne og sa,har du barn fra før da??
-Ja en datter....
-Så koselig sa jeg,hvor gammel er hun?
-Hun er død! Og øynene hennes ble blanke og leppa skalv...
-Er det lenge siden spurte jeg.... måtte jo ikke avise henne heller,visste ikke hva jeg skulle si.
-Snart ett år siden sa hun,hun døde i magen min i uke 36 og ingen vet hvorfor....
Jeg kjente jeg hadde lyst til å bare gi henne en klem eller ta hånden hennes for hun knøyt de hard sammen,men hun hentet seg fort inn og sa hun vetnet en jente til nå,men vi rakk ikke snakke mer med henne for hun ble tatt med ut fordi hun ikke skulle ta testen.

Jeg har tenkt mye på henne de siste dagene....

Uff det der hørtes ikke godt ut foR noen av dere:(

men ja gravide er mer sosiale:)

så kos at dere fant tonen dere andre også :)

Huff, så ille. Da hadde jeg ikke vist hva jeg skulle si. Håper hun blir skikkelig fulgt opp og at om ti uker sitter hun med ei sprell levende jente i armene sine. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Uff,så trist.. men bra du ikke bare ble stille når hun sa det da. Hun satt nok pris på at du ikke ble "skremt" hvertfall..

Nei så grusomt :(
Likevel godt at hun faktisk sa at hun hadde en datter, istedenfor og si at hun ikke hadde barn f.eks.
Håper hun får en nydelig frisk datter i mai!

Det kan jo skje med alle,man vet jo ikke alltid hva som skjer inne i magen!

Skremmende syntes jeg,og spesielt når de ikke finner en grunn!

Jeg er en av disse 3 damene (Maya) og møtte henne igjen når vi skulle på mere utredning om denne diabetesen og da fortalte hun meg mere... Fikk så vondt av henne og hennes historie men beundrer henne for at de ville prøve igjen og for at det har gått bra hittil..:)

Jeg er en av disse 3 damene (Maya) og møtte henne igjen når vi skulle på mere utredning om denne diabetesen og da fortalte hun meg mere... Fikk så vondt av henne og hennes historie men beundrer henne for at de ville prøve igjen og for at det har gått bra hittil..:)

Å så bra,fikk så vondt langt inne i sjelen av henne.... Var ei på forumet med eldste gutten som mistet babyen sin på overtid,og det er så fælt!

Å så bra,fikk så vondt langt inne i sjelen av henne.... Var ei på forumet med eldste gutten som mistet babyen sin på overtid,og det er så fælt!

Hun var ved godt mot denne gangen og skulle legges inn på sykehuset snart og få oppfølging! Hvis jeg skjønte riktig så skulle hun bli satt igang når hun var i uke 36 for det var da babyen døde sist... tror hun var i uke 30 eller 31 når jeg møtte henne på sykehuset igjen.

Huff, så ille. Da hadde jeg ikke vist hva jeg skulle si. Håper hun blir skikkelig fulgt opp og at om ti uker sitter hun med ei sprell levende jente i armene sine. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Tenkte det samme.
Ble trist på hennes vegne nå :(

Hun var ved godt mot denne gangen og skulle legges inn på sykehuset snart og få oppfølging! Hvis jeg skjønte riktig så skulle hun bli satt igang når hun var i uke 36 for det var da babyen døde sist... tror hun var i uke 30 eller 31 når jeg møtte henne på sykehuset igjen.

Så bra,håper jeg ser henne trille rundt i byen til sommeren :)

Back
Topp