under 2 mnd

Pixxi

mamma på heltid <3
Igjen til termin <3
kjenner det kribler i magen nå :p
har en del å gjøre før gullet er her, men det skal jeg begynne med nå når permisjonen starter.
Her er det liv å røre 24/7 ;)
Gleder meg virkelig til å hilse på den fantastiske skapningen som bor i magehuset <3
Navnet er bestemt, men vil ikke dele det med noen enda!
Hvordan går det med dere andre? :)

Ååå såå gøy! Når går du ut i permisjon da? :-) hva skal du drive på med da?

Jeg er sykemeldt fra skole - så jeg bare venter på at småen skal komme ut! Han kan riktig nok få vente litt til enda, men guri så jeg gleder meg !!

Baaaaaare noen dager mindre enn tre mnd igjen jeg... :(
Har det meste på stell så er klar for at hun kommer..
Vi har ikke navn klart enda, er såååå vanskelig...

Var på kontroll idag og fikk se og høre lille tulla mi, hun ligger med hodet ned og ryggen ut mot magen min, har masse fostervann som hun spreller rundt i... :D Er så utrolig kjekt at legen min ha ul apparat og at han har kunnskap og glede av å bruke det.

Jeg er på 7 måneder merket i morgen :D gleder meg!

Jeg skal på ikea i dag å handle seng og alt som hører til det! :D

Magen begynner å bli så stor og tung og plagsom!

Var på kontroll idag og fikk se og høre lille tulla mi, hun ligger med hodet ned og ryggen ut mot magen min, har masse fostervann som hun spreller rundt i... :D Er så utrolig kjekt at legen min ha ul apparat og at han har kunnskap og glede av å bruke det.

Samme fikk jeg gjort forrige uke med min lege! Og han ligger akkurat som din tulle :D

2mnd og en uke. Upåklagelig form. :D gleder meg til mai!

Ååå såå gøy! Når går du ut i permisjon da? :) hva skal du drive på med da?

Jeg er sykemeldt fra skole - så jeg bare venter på at småen skal komme ut! Han kan riktig nok få vente litt til enda, men guri så jeg gleder meg !!

Permisjonen starter 14.april den :) Skal få vasket alt av klær, begynne å ordne litt på rommet til gullet :D Ja du er ikke alene om å glede deg ;) Når har du termin?

Di mnd går nokk fort ;) Ja, d å velge navn var ikke det letteste jeg har vært med på :p Men kom endelig fram til ett både jeg å sambo likte :D Åh, hvor artig :D Det skulle dem ha hatt her også :p

Magen er tong her også :p merker jeg blir fortere sliten nå :)

2,5 mnd igjen her og denne gang håper jeg han kommer før istede for en uke på overtid som storesøster.. Måtte tiden flyyyy avgårde fremover.. :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her har jeg 69dager igjen. Synes tiden begynner å gå litt tregere nå:rolleyes: Vil så gjerne bare spole frem til mai.. Går det mon tror?:rolleyes:;):p Nei, får vel vente tålmodig tenker jeg :)

Vi har termin på samme dag ser jeg:) Begynner med skikkelig nedtelling nå merker jeg. Storesøster tror babyen kommer hver dag, så tror ventetida blir lang for ho...hehe. Merker det begynner å bli tungt nå og sover dårligere på natta, men det hører jo med...Jobber 2 dager i uka enda, men kaster nok inn håndkle snart! Koser meg med forberedelser til den lille:)

Permisjonen starter 14.april den :) Skal få vasket alt av klær, begynne å ordne litt på rommet til gullet :D Ja du er ikke alene om å glede deg ;) Når har du termin?
Så koselig! Jeg skal også avvente litt med rommet og klærne for at den siste måneden ikke skal gå så sakte:-) jeg har termin 6.mai, så det er ikke lenge igjen nei! :-D wi!

Eg har 77 dager igjen. Permisjonen starter 30 april.. klærene er vasket, men tenkte å ta seng og nedvasking av rommet (vårt, der han skal ligge) i beg av april:) tillfelle han melder sin utkomst for tidlig han her og:)

Navn er no temmelig sikkert bestemt.. men det får Dåke vente til eg har fødd med å få vite ;)

69 dager igjen her. Å nå begynner det å gå skikkelig treigt

81 dager igjen her, men i det tempoet dagene går nå så er snuppa plutselig her :)

Nesten alt er i hus, men skal plasseres her og der i april en gang. Gleder meg til å få opp vugga på stua og montere senga osv :)

Vi har termin på samme dag ser jeg:) Begynner med skikkelig nedtelling nå merker jeg. Storesøster tror babyen kommer hver dag, så tror ventetida blir lang for ho...hehe. Merker det begynner å bli tungt nå og sover dårligere på natta, men det hører jo med...Jobber 2 dager i uka enda, men kaster nok inn håndkle snart! Koser meg med forberedelser til den lille:)

Korr arti ;) har vell egentlig hatt nedtelling veldig lenge nå :p Hehe :) Ja, det gjør jeg å! Er opp å trør 2-3 ganger om natten nå.. Jeg jobber enda 50%, men er ferdig 27.mars :)

81 dager igjen her, men i det tempoet dagene går nå så er snuppa plutselig her :)

Nesten alt er i hus, men skal plasseres her og der i april en gang. Gleder meg til å få opp vugga på stua og montere senga osv :)

Her har vi enda en del som må kjøpes :p

Så koselig! Jeg skal også avvente litt med rommet og klærne for at den siste måneden ikke skal gå så sakte:) jeg har termin 6.mai, så det er ikke lenge igjen nei! :-D wi!

Det var det jeg å tenkte ;) det vil si april :p Nei det er ikke lenge igjen :) Lykke til :)

Back
Topp