Twilight Forumet er livet 14 Apr 2007 #1 JIPPPIIIIIII!!!!!!!! Nå kan jeg snart begynne å telle ned... hehe under 100 dager igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! til vi skal se prinsessa vår
JIPPPIIIIIII!!!!!!!! Nå kan jeg snart begynne å telle ned... hehe under 100 dager igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! til vi skal se prinsessa vår
LilleLavendel Forumet er livet 14 Apr 2007 #2 SNART begynne?[:D] har begynt for leeeengst jeg![:)][:)][:)] GRATULERER, SELMAA!!
Twilight Forumet er livet 14 Apr 2007 #4 ORIGINAL: lykkeligemeg SNART begynne?[:D] har begynt for leeeengst jeg![:)][:)][:)] GRATULERER, SELMAA!! hehe, jaaa blir litt lettere nå, tosifra tall nå[:D][:D], går litt fortere nedover hehe
ORIGINAL: lykkeligemeg SNART begynne?[:D] har begynt for leeeengst jeg![:)][:)][:)] GRATULERER, SELMAA!! hehe, jaaa blir litt lettere nå, tosifra tall nå[:D][:D], går litt fortere nedover hehe
Twilight Forumet er livet 14 Apr 2007 #6 ORIGINAL: lykkeligemeg ja! synes jeg akkurat hadde 100 dager igjen selv jeg! Når hopper tickeren til neste bilde husker u det???
ORIGINAL: lykkeligemeg ja! synes jeg akkurat hadde 100 dager igjen selv jeg! Når hopper tickeren til neste bilde husker u det???
LilleLavendel Forumet er livet 14 Apr 2007 #7 åja, sånn ja..[:)] selmaa: husker ikke det helt, men vet at twinbabe har full oversikt![:)][:)]