Under 1 uke til termin!

Linda*23

Flørter med forumet
Nå er det faktisk under 1 uke til termin... Hm... det er så spennende og veldig rart... Så rart at det er så nærme nå[:)] Nå er det jo ikke lenge til vi endeli skal få hilse på den lille som er inne i magen[:D]... Blir det gutt eller jente?? Hvordan ser hun/han ut??

Åh..... gleder meg sånn nå..[:D], får ikke sove om nettene lenger, ligger bare og grubler og tenker....
 
Lykke til når det nå måtte skje. Fødte en gutt i august i fjor, og fødselen gikk supert, og det er så deilig i ligge der å se den våkne lille babyen rett inn i nye, dype øyne. De er helt nydelige!![:D]
Har to gutter fra før, og innbilder mg at nr 3 er på tur, så da får jeg rundt 1. mai!

Hilsen fra meg!
 
masse lykke til.[:D][:D][;)][;)][:)][:)]
klemmer fra stine
 
Whoo-hoo!! Så spennende! Fikk helt sommerfugler i magen nå, jeg! Lykke til og hold oss informert [:)]
 
Kjempespennende!!

[:D]Venter i spenning!!![:D]
 
Ønsker deg masse lykke til... Endelig snart ferdig. Ser at du skriver at du ikke vet kjønnet på baby`n din, noe såååååå spennende.
 
Hei Linda!

Jeg vil ønske deg masse lykke til med fødselen! Håper det skjer snart! Det er kjempespennden å ikke vite kjønnet for da har du noe å jobbe mot når riene starter. Det syns jeg var en god hjelp [:D]
 
hei,

lykke, lykke til. Blir spennende, jeg krysser fingrene mine for deg[;)]
 
Takk for all støtten[:)] Skal holde dere informert jeg[:D]
 
Masse lykke til!! Og såå fin mage du hadde!
 
lykke til med den forestående fødselen[;)]
klem fra maysen[:)]
 
Back
Topp