Under 1 time til..

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
..Maiblomst og jeg drar på babyshopping[:D][:D][:D]

MÅ få med oss  og  iallefall (i tillegg til den mest selvsagte av alle:)[:D]

åååå dere er heldige.....[:D] hørtes sååå kjekkt ut altså

God shopping, jenter! [:D]
Har gått en del bananas på shopping med Nesing tidligere jeg, så nå er det roligere på den fronten her i huset.
Rekker vel ikke bruke alt en gang...?
De har en nyyyydelig rød og hvit stripete body på KappAhl med Ole Brum og vennene hans på.
Litt maritim... Har lovet Toriaskatten vår en sånn til hun skal ut i bestefars båt til sommeren [:)]
Må bare huske å kjøpe den neste gang jeg går forbi Kappahl!

ORIGINAL: Mai gull

åååå dere er heldige.....[:D] hørtes sååå kjekkt ut altså

Signerer[;)] Sitter hjemme med skikkelig vond rygg, er så vidt jeg klarer å karre meg frem og tilbake her[:(] Og samboer er ikke hjemme fra jobb før kl 1930 ikveld[:(] Men tvillingsøsteren min kommer kanskje en liten tur etterpå med lille Theodor, verdens herligste tantebarn og han er veldig glad i tante[;)] Han er 19 mnd[:D] Gleder meg[:)] 
Kos dere masse på shopping..

Tenker at dere er ute å tømmer butikkene akkuratt nå (ser det er et par timer siden dette innlegget ble skrevet.. [8D][:)]) Åh, så gøy!!![:)]
Tenkte at jeg skulle ut en tur i morgen å shoppe litt, må ha litt avkobling fra eksamenslesinga også!![8D]

Må si hva dere kjøpte når dere kommer tilbake da, jenter!![:)][:)] *venter i spenning*

Ja, og vise bilder!!

Det blir spennende å se hva dere har kjøpt !!! Venter spent på bilder ![:D]

Ja ble det mye shopping på dere i dag da?

Shoppet litt i går jeg, men det er ikke så lenge jeg holder ut i butikkene lenger.

De er vel helt utslitte, tenker jeg!! [:D]

Jeg jobbet hardt for ikke å shoppe meg bort i Køben...
Kom hjem med ny bæresele og solbriller til meg selv.
Ikke værst?!?

Det er så mye fint babytøy!
Skulle ønske man trengte det hele så man kunne shoppet med god samvittighet...[8D]

ORIGINAL: Catrine2

De er vel helt utslitte, tenker jeg!! [:D]

Det var vi, ja.. to høygravide damer på shopping [8D] 
Jeg er bare glad for at maiblomst ikke gjespa like mange ganger som meg på hjemveien - siden det var hun som kjørte [8D]

Back
Topp