Unbelievable ❤ Mai 2016, be prepared ❤

Babywish89

Glad i forumet
Etter 15 mnd med prøving, er det endelig på tide og bytte forum :D Ikm var på tirsdag, den dukket ikke opp. Tok en test, og den car uten tvil positiv! ENDELIG! Har vel enda ikke gått opp for meg, at jeg endelig har en liten mageboer inni meg. Veien hit har vært lang og tung. Det har vært mye frustrasjon og tårer, og jeg har flere ganger underveis mistet håpet, men endelig har de tårene snudd til gledestårer. Vi var kommet så langt at vi skulle utredes for ufrivillig barnløshet, og jeg hadde time hos gyn den 29, og samboer skulle levere sædprøve, da jeg var sikker på at jeg ikke kunne få etter 9 år på p-sprøyte, og samboer var redd hans ville ungdomstid med mye festing hadde skadet spermen, men heldigvis slipper vi, og jeg er så glad for at vi klarte selv. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til og nyte dagene fremover, og alt som skal skje fremover. Samboer gleder seg også, og koser magen hele tiden, og er bombesikker på at frøet kan høre han, søteste ❤

Kjærlighet ved første blikk har helt klart fått en ny betydning, og jeg elsker allerede lille frøet høyere enn noe annet! ❤❤
 
Gratulerer :D
 
Gratulerer :Heartred
 
31fef6189ed4fdaf33d95ecd83c5b4fe


Tusen takk jenter ❤❤❤
 
Back
Topp