Unødvendige tråder på forumet

Kengu

Forumet er livet
VIP
Det er stadig noen som kommer med at de ikke vil starte unødvendige tråder på forumet så da lurer jeg på hva du mener er unødvendige tråder?

Hva er unødvendig tråder da?
Jeg er ikke glad i slik bevist poengsanking jeg da. Men jeg eier jo ikke konkurranseinstinkt så er nok derfor jeg ikke helt forstår greia :)

Hehe. Da skal de ta en runde på mine tråder :P de er meningsløse og unødvendig de :P Hahaha!

Jeg tenker jo at man er forskjellig og selv om man ikke har interesse av tråden selv så bwtyr jo ikke det at den er unødvendig.

Jeg selv starter tråder fordi de er interessant for meg :)

Finnes det unødvendige tråder da? :p Altså, jeg tenker mer sånn at alle har forskjellige preferanser, så da faller det på hver enkelt hva som er interessant eller uinteressant:)

Ok tror ikke det finnes så mange av dem. For vi har alle våre egne spørsmål og interesse om alt og alle.

Kan svare for meg selv (siden jeg er en av dem som ikke liker å starte "unødvendige" tråder). Har aldri sagt at en tråd er unødvendig, men jeg har sagt at JEG ikke liker å lage tråder som kun motiveres av at jeg må lage x antall tråder i forbindelse med en utfordring. Jeg lager tråder når jeg har noe jeg ønsker å lage en tråd om. Det er ikke ensbetydende med at andre ikke kan lage slike tråder, det må de gjerne gjøre. Det andre syns er unødvendig anser kanskje jeg som nødvendig, og omvendt.

Her er jeg nærmest livredd for å starte diskusjoner fordi jeg syns det blir så teit :p

Syns ikke det er så mange unødvendige tråder. Er jo ikke slik at jeg har oversikt over hva en annen har spurt om siden den ble medlem. Det er nok mer slik at det er de samme temaene og spørsmålene som kommer opp. Men syns ikke det er unødvendig. Fint at folk tør å spørre om det de lurer på, eller ønsker å skape gode diskusjoner inne på forumet.

Unødvendige tråder kunne vært noe slik som hvor mange hvite prikker er det i en salamiskive. Helt unødvendig for meg å vite, men kan jo være at noen mister nattesøvnen fordi de ikke vet svaret på det. Vi er så forskjellig :)

Haha, bra tråd, Kengu ;)
Næææi... syns ikke tråder er unødvendige! Er jo ikke alle som er relevant for meg, og ikke alle handler om no veldig viktig, og noen tråder er morsomme, osv. Men syns ikke de er unødvendig

Jeg har altså tenkt å starte det jeg føler er unødvendige tråder, fordi utfordringen helt klart antyder at Tamara ønsker kvantitet over kvalitet.

Sa starter jeg tråder fordi jeg skal starte tråder, ikke fordi jeg reelt har behov for det, men fordi Tamara har oppfordret meg til det. Det er unødvendig, ikke pga tema nødvendigvis, men unødvendig fordi jeg slett ikke egentlig føler behovet.

Tenker ikke på noen tråder som unødvendige.... Jeg er hjemme i perm og av mangel på annet å gjøre så sier jeg tusen takk til dere som starter alle disse "unødvendige" trådene.... ;)

Back
Topp