Unødvendig utstyr

Side

Glad i forumet
VIP
Det finnes jo haugevis av diverse babyutstyr.

Hva har du erfart har vært mest unødvendig?
Er det noe du f.eks aldri kommer til å kjøpe fordi du synes det er såå unødvendig?

Ble inspirert til å spørre da jeg fikk en kommetar på bloggen min av ei som ikke kunne skjønne hva man trengte regntrekk til bilstolen til. Det synes hun var FRYKTELIG unødvedig:p for meg så er det bare på en ønskeliste, fordi jeg ikke hadde det sist. Er jo ikke no som kommer til å bli MYE brukt men... :)

Det er så forskjellig hva man har behov for. Noe kan være essensielt for meg, men totalt unyttig for andre. Litt morsomt, egentlig :)

Jeg synes sånn badestol til baby er unødvendig. For meg er det ikke noe problem å holde babyen med en hånd og vaske med en annen. 
Flaskevarmer så jeg ikke behovet for sist, enda vi brukte MME fra 4,5 mnd. Heller ikke disse flaskene som kan kjøle ned kokende vann på en straks.

Sikkert myye mer, men dette var det jeg kom på nå :)

Jeg hadde veldig lyst på slikt regntrekk sist, men kjøpte ikke og angret :p Brukte bilstolen oppå vogna når vi var på handleturer og om det regnet ute så hadde det vært så kjekt å ha det :)

mrs_mamma skrev:
Jeg hadde veldig lyst på slikt regntrekk sist, men kjøpte ikke og angret :p Brukte bilstolen oppå vogna når vi var på handleturer og om det regnet ute så hadde det vært så kjekt å ha det :)

gå inn på bloggen min og kommenter det samma der:p hehe http://www.bodils.blogg.no

Hihi- jeg veit jo nesten ikke hva som er nødvendig engang..så hva som er unødvendig har jeg ikke kommet frem til enda.

Vi kjøpte, men brukte aldri lekegrind, sånne hjulbeskyttere til vogna, masse shampo og dusjsåpe til babyen... Hmm nå kommer jeg ikke på mer som vi ikke trengte iallefall.

*Nyperose* skrev:
Vi kjøpte, men brukte aldri lekegrind, sånne hjulbeskyttere til vogna, masse shampo og dusjsåpe til babyen... Hmm nå kommer jeg ikke på mer som vi ikke trengte iallefall.

Hjulbeskyttere, hva er det? :p

Side skrev:

*Nyperose* skrev:

Hjulbeskyttere, hva er det? :p

Sånne man setter utenpå hjulene så det ikke blir møkkete inne, tror jeg aldri brukte de alså. Men kan heller ikke huske å ha kjøpt de, men har det iallefall liggende her så må jo ha fått de eller kjøpt de et eller annet sted.

Back
Topp