Umulius å legge...

Amnion

Glad i forumet
Knøtt har ji vært sååå grei å legge om kvelden men siste uka!! Åååå fortvilt! !! Blir bare gråting og klarer ikke roe seg ned. .armer og bein går som en vindmølle..ingenting hjelper bortsett fra å "stå opp" i perioder..får han ikke til å sovne før i 23 tiden og det er seint!! Ikke er han sulten heller..
Vi gjør liksom det samme som før også. .går det over??

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Uff så kjedelig. Både for han og dere. Har all tro på at det bare er en periode og at det vil gå over, men forferdelig når det står på. Kanskje det er tenner el noe på gang..?

Har hatt det litt sånn her og, men han har pleid å sove litt rundt kl 18. Og så i seng kl 21. Igjen. I det suste har han ikkje fått sove ien då, sjølv om han virker veldig trøtt. Så i går prøvde eg å unngå kvilen kl 18. Han sovna litt når eg mata han, men vekte han igjen. Ikkje noko kjekt å vekke han, blei veldig sutrete ei stund, men så gjekk det over og han sovna med ein gang når eg la han om kveden!

Ja har tenkt at ettermiddagsluren er for sen så skal prøve uten idag.legge han i sjutida og se..

Jeg må være restriktiv med soving på ettermiddagen nå, helst ikke etter 16-17. Som regel sovner han når vi går i banehagen å henter storebror, og våkner ca 16. Da sovner han som en stein kl 19, og sover hele natten:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Ikke soving etter fire idag- var stuuuptrøtt småttis kl seks så fikk slelt han til natta og opp i senga..sovna tvert og har nå sovet noen timer..spent på om han fortsetter gjennom natta eller om det blir en par tre timers tumulter inatt også..Håper det kan være løsningen å droppe soving på ettermiddagen..
broren var ikke slik. Han kunne sove hist og pist- hadde aldri innvirkning på nattesøvnen! Men men er nok ikke alle som er slik:)

Ikke soving etter fire idag- var stuuuptrøtt småttis kl seks så fikk slelt han til natta og opp i senga..sovna tvert og har nå sovet noen timer..spent på om han fortsetter gjennom natta eller om det blir en par tre timers tumulter inatt også..Håper det kan være løsningen å droppe soving på ettermiddagen..
broren var ikke slik. Han kunne sove hist og pist- hadde aldri innvirkning på nattesøvnen! Men men er nok ikke alle som er slik:)
Korleis gjekk natta?

Jeg er også spent, hvordan gikk det ? :-)

Jo det virker som det funker! Iallefall trøtt og fin i sjutiden siste par dagene- sovner lett men har littvåkentid rundt 22, 23 men inatt var d enda bedre:) må bare komme oss opp om morran også! Stor tro på at det løser seg nå:)

Back
Topp