Umulige bestemødre.

helen79

Forumet er livet
Jeg har en farmor på nesten 90, som er umulig å kjøpe noe til til jul. Hun har alt hun trenger, og vil ikke ha noe heller. Så gir hun 1000 kroner til oss til jul, og skal ikke ha noe selv.
Har dere noen tips til meg?

Oj da,det er vanskelig ja.. Har ingen besteforeldre i live jeg da, så jeg "slipper" det problemet hvis man kan si det..
Men du kan ikke lage noe da? Jeg pleier å kjøpe sånn halvferdige sett fra panduro jeg, og lager nisser og sånn til folk jeg syns er vanskelig å kjøpe til. Eller så baker jeg noen kaker [:)] Eldre folk blir som regel veldig glad for hjemmelaget..

min grantante hun har alt og hun vill heller ikke ha gaver så jeg sier til henne at jeg kan heller gjør noe for henne. hun hater glatten så jeg går på butikken og det er jo alltid koselig når jeg kommer på besøk til henne med en juleblomst. tror de setter mest pris på at du kommer på besøk. tanken som teller.[:D]

Lag noe selv og la Albert Jacob lage noe. Har samme problem her i huset og hun har sagt rett ut hvis hun absolutt må få noe, skal det være noe Nicholas har laget eller vi kunne kjøpe en plante[&:]

Back
Topp