Umulig om kveldene

Melkesjokoladen

Gift med forumet
Amalie er blitt helt umulig om kveldene nå. Hun sovner fint til leggetiden, men så våkner hun etter noen timer og bare hyler, er rolig om vi er inne på rommet, men med en gang vi går ut så hyler hun igjen. Noen forslag til hva som gjør det og hva vi kan gjøre så hun sover bedre??

Hun ligger enda ilag med oss, men tenkte jeg skulle prøve å gi henne eget rom, er det lurt når hun er så urolig? Hørt noen plasser at det kan hjelpe, men ser for meg at jeg må springe fram å tilbake mellom rommene midt på natten.
Hun er forresten snart 1 år :)

I og med at hun hyler når dere går ut av rommet og tydelig ikke vil være alene, så ser jeg ikke helt logikken i å plassere henne på eget rom.. Prøvd opp-ned metoden? Er jo helt vanlig at de har slike perioder, blant annet når de skal gjøre nye sprang i uviklingen. Ett steg frem og to tilbake mange ganger, men det går alltid fremover til slutt hvis man tar barnets behov på alvor og har tålmodighet. [:)] 

Opp ned metoden, er det når man løfter opp å roer ned og legger ned i sengen igjen?
Isåfall så holder jeg på slik hele tiden, men så fort det er anntydning til at jeg skal legge henne i sengen så hyler hun ut[&:]

Back
Topp