Umulig å

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
...barbere seg. Å bøye seg ned til leggene er begynt å bli tungt, men å barbere seg nedentil er UMULIG. Magen er helt i veien. Prøver å løfte den opp eller til siden, men det funker dårlig. Haha, ser ut som en idiot her jeg prøver å stelle meg litt. :P
Føler jeg vokser som en skog om dagen. Haha. Tror nesten jeg må få meg en voksetime.
Hva gjør dere? Får dere gubben til å gjøre det? Vurderte det og, men er redd for at han skal kutte meg helt opp. *ler*

her er det oppgaven til sambo... seinest i mårres ;)

Her er det min kjære som har hatt jobben som frisør siden vi omtrent møttes :) jeg synes det er helt perfekt, han synes det er pirrende, så hvorfor ikke? Nå har det utviklet seg dit at han like greit tar leggene også, er jo et helvete å bøye seg ned for å ta det selv :P (og ikke glem det å klippe tånegler....)
Jeg merker at vi blir stadig bedre kjent vi etterhvert som magen vokser, veldig lite som er helt privat lengre, ingen jente-hemmeligheter liksom :P
Men deler av jobben tar jeg tilbake når frøkna har blitt født altså! ;)

jeg gjør det i blinde omtrent her hehe så bra blir det ikke, umulig å se ja... men jeg får meg ikke til å få sambo til å gjøre det. vet ikke helt hvorfor, men slik var det sist også...
det får bli som det blir fram til jenta er kommet ut hehe

Hehe, tenkte akkurat i går å skrive ett sånt her innlegg :P
For nå er det umulig her også, jeg får det til på ett vis... Men klundrer og driver fælt! :P Sambo får ikke lov, selv om han ikke har noe i mot det :P Jeg klarer bare ikke å stole på han, så her blir det som det blir :P Ta med speil i dusjen ;)

Hehe, begynner å bli en liten utfordring kan man si ja :p Her gjør jeg det halvveis i blinde, og med store pusteproblemer imens jeg bøyer meg det jeg kan :) Hehe
Leggene får nok sambo ta etterhvert, men nedentil tar jeg selv så godt jeg kan :p

Speil var god ide!! Bare det ikke blir ned-dogga. Men da har jeg tips: Smør på barberskum på speilet, og gni det av.Da holder doggen seg unna.

Hmm.. Fant ut det samme jeg og, sist jeg prøvde. Men har ikke falt meg inn engang å spørre sambo om han kan gjøre det. Da får det bare gro! Er jo uansett ikke noen andre som skal se det området, og ikke ser jeg det selv heller, så da gjør det da vel i grunn ingenting :p
Leggene blir det samme, men tåneglene spørs det om ikke han må trå til og prøve seg på en gang, slk at jeg slipper lange heksenegler på tærne til slutt :p

Sist gang jeg sku shave bikinilinja og fant ut hvor vanskelig det er blitt, så måtte jeg bare le, og stormer naken ut til sambo for å fortelle han det. Han satt abre i sofaen og lo av meg og sa at han gjerne skulle vært med inn og sett det synet. Og det forundrer meg ikke, det må ha vært litt av et syn :p

Back
Topp