Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvorfor skal det være så vanskelig å få sove igjen når man først våkner om natten? ??
Våknet av at en brannvarsler i huset pep to ganger og no ligger eg har da.... Våken! Og det er snart en time siden
Flere som sliter med det samme?
Hehe ja, mannen gikk på jobb tidlig i dag og hadde vekking på kl fire, så nå ligger jeg her, lys våken og venter på at kl skal bli seks så eg kan stå opp å vekke ungene. Er våken et par timer hver eneste natt for tiden...
Jeg har vanskelig for og sovne om kvelden. Jeg legger meg tidlig fordi jeg er trøtt og sliten, men får søren ikke sove. Kan ligge noen timer før jeg endelig sovner, men da sovner jeg igjen om jeg må opp på do el noe seinere på natta.. Heldigvis.
jepp...opp kl 0340 i natt ..å blir liggende i evigheter etterpå.. så opp en til gang kl 0630 ..han gikk rundt 0740.. da gav jeg opp ...å bare stod opp..fikk gjort mye i går ,så i dag har jeg ligget på sofaen og her har jeg tenkt å bli i dag!!
deilig med lille gutt som holder meg våken med sine jackie chan spark i dag
Sånn går det når man ikke sover på natten; kom hjem kl ni etter å ha levert ungene, la meg ned på sofaen og våknet tre timer senere er visst her eg må ligge meg på natten så sover jeg kanskje bedre er glad jeg ikke er i jobb lenger, hadde aldri klart å dratt på jobb i dag hvertfall...