Umulig å ligge på magen

Benjamin sin mamma

Elsker forumet
Januarhula 2014
Husket sist svangerskap så savnet eg sååå utrolig å ligge på magen, så nå tenkte eg at eg skulle kooose meg med å ligge på magen di første månedene.. men.. det går jo ikke lenger :/ skikkelig ubehagelig å ligge på magen allerede.. kjennes ut som alt blir klemt ihjel og får vondt..
Så denne gangen gikk det kjapt :p
Sist gang gikk det fint å ligge slik på massasjebord i 5. månde :p

Flere som ikke klarer å ligge på magen lengre? :)

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app
 
har alltid sove på ryggen, heilt til siste del av sist svangerskap, da sov eg på venstre side slik det blir anbefalt pga det hersens blodåre i klem greiene... og etter det ( over to år siden) har eg sovet på siden, og kun mot venstre.. hehe.. Så her er det ingen problem!
 
Jeg elsker å ligge på magen og kan ligge på magen enda, men kjenner godt at det kommer til å bli ubehagelig raskere endene gang enn de forrige! Tipper jeg har et par uker til før jeg må kaste inn håndkle ;)
 
Jeg mååå ligge på magen, men har stoore problemer pga de fantastiske voksende og VONDE puppene mine!!
 
Jeg er en mageligger - men prøver på kvelden og legge meg på iden siden jeg er redd jeg skal skvise spiren i magen. men våkner som regel på magen. regner med det blir en stopper for det etterhvert....
 
Kripos: er ikke farlig å ligge på magen, den er så godt beskyttet.. og til slutt klarer du ikke å ligge på magen lenger uten å trille på siden :D

Rart at man kan savne noe så simpelt, men har ikke kjangs i havet :p er så utrolig vondt iløp av noen minutter, kjennes virkelig ut som alt blir skvist inni der :)

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app
 
jeg husker jeg slet fra uke 7 med første. andre kunne jeg ligge på magen til uke 19.
jeg har ikke noe problem nå med midnre jeg er veldig oppblåst da:p
 
Jeg er mageligger og i forrige svangerskap måtte jeh kutte ut fra uke 10. Men det kom naturlig så det var ikke så vansklig å sove på sia ;)
 
Jeg ligger aldri på magen, og kan ikke ligge lenge på magen når jeg soler meg en gang, annet om jeg ligger på luftmadrass på vann. Nå har det vært enda mer ubehagelig enn tidligere, og jeg vurderer sterkt å fjerne en øvelse fra styrkeprogrammet mitt, fordi jeg sliter med å ligge på magen og ta diagonalstrekk, og da er det vanskelig å vise kundene riktig øvelse uten å si noe om graviditet. Jeg er vant med å sove på siden, men synes i grunn det er ganske ubehagelig. Kjennes ut som det er noe som flytter på seg som ikke burde flytte på seg. Så jeg sover konsekvent på ryggen til mannens store fortvilelse... Zzzznork :coffee
 
Klarer det ennå men ikke helt det samme.. Er såå glad i å ligge på magen så må holde på det så lenge som mulig <3
 
Back
Topp