Umulig å kjøre med mini

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Hei! Mini på 10 uker HATER å kjøre bil, så nå må vi rett og slett legge alle ferieplaner med bil bort.. det er hyling og skriking fra første sekund, så det er ikke verdt det. Det er grusomt for alle sammen!

noen i samme båt? Noe som kan hjelpe?! Blir så frustrert, men ønsker såklart det beste - og der er at vi unngår bil.
 
Kan være en del tips å få i bilstolgruppa på Facebook. Mener å ha sett noen gå over til 0-18kg stol med hell.
 
Sliter med det samme. Lille berta her nekter, det er skrik, selv om ho er stup trøtt. Har ikke funnet noen god løsning på det, så tar gjerne imot tips jeg å:p
 
Jeg hadde suksess med tredjemann med å pumpe melk og gi i tåteflaske mens vi kjørte. Det krever jo at ungen tar tåteflaske selvfølgelig.

Det er veldig kjipt å kjøre med en unge som hylgriner. Eldste måtte hyle 5 minutter og så gikk det greit en stund, men så ved neste hyling måtte vi ta pause. Slitsomt
 
Her hatet også snuppa å kjøre bil men det er trolig mageplager som har vært endel av problemet, først nå som hun er snart 2 år at hun liker det.

vi måtte droppe besøke familie som bodde 1-2 times tid unna et par ganger fordi det bør så hysterisk gråting allerede i det hun ble puttet i bilstolen:-/ masse lykke til, regner med det går seg til , men mulig det tar tid så å dra på bilferie nå er kanskje ikke det beste for bebisen:-/
 
Hmmm... Kan det være ubehag av no slag, tro? Nakke/rygg problematikk? Liker ikke stillingen? Ikke hvis man "setter" baby i samme stilling på fanget heller? Noe som stikker? Vond søm i selene?

Det kan jo selvfølgelig være ingen av delene, jeg aner jo ikke.
Men jeg slet selv med det samme da 3åringen var baby. Fant aldri ut av hva det var vi heller, men jeg har til nå skyldt på bilstolen som var skikkelig ugunstig til helt nyfødte da baby sitter altfor mye opp (recaro bilstol)..
 
Jeg hadde suksess med tredjemann med å pumpe melk og gi i tåteflaske mens vi kjørte. Det krever jo at ungen tar tåteflaske selvfølgelig.

Det er veldig kjipt å kjøre med en unge som hylgriner. Eldste måtte hyle 5 minutter og så gikk det greit en stund, men så ved neste hyling måtte vi ta pause. Slitsomt
Man gir ikke flaske mens man kjører bil altså. Både fordi den flaska blir TUNG og farlig i en kollisjon, men og fordi du ikke har mulighet til å hjelpe umiddelbart hvis barnet setter i halsen.
 
Back
Topp