Umulig å få TUL?

Ikke her i Trondheim i alle fall, har hørt om tre klinikker (privat) som er åpne.
 
Skal på tul om 2 uker i Porsgrunn og, så privatklinikk er ikke stengt her :)
 
Er det umulig disse dager å få tidlig ultralyd? Noen som vet? :nailbiting:
Jeg fikk bestilt uten noe problem, ønsket i uke 8 og fikk time når jeg er 8+3 . jeg har en gyn som jeg har gått til mtp graviditetsønske, så trengte ikke ny rekvisisjon. Om du ikke har det kanskje det blir noe annet? Men har hørt om andre som får bestilt seg tul med privat gynekolog, så mulig du kan prøve det?:)
 
Jeg fikk bestilt uten noe problem, ønsket i uke 8 og fikk time når jeg er 8+3 . jeg har en gyn som jeg har gått til mtp graviditetsønske, så trengte ikke ny rekvisisjon. Om du ikke har det kanskje det blir noe annet? Men har hørt om andre som får bestilt seg tul med privat gynekolog, så mulig du kan prøve det?:)
Har vært til utredning tidligere, da vi har mistet 4 stk og fått to friske barn. Denne gangen var det på ingen måte planlagt da vi var fornøyde med to pga den lange veien til graviditet. Ønsker derfor se et bankende hjerte for jeg klarer ikke roe meg før det. Gleder oss selvfølgelig, men skummelt å glede seg hvis TUL kan vise noe annet :nailbiting:
 
Ja, jeg har sett jeg kan få bestille om to uker (da de har stengt alt frem til og med 13.april. Håper jeg kan få booket time snart uavhengig av nedstengningen :)

De er ikke stengt nå heller, der jeg skal ha ul:)
 
Ska te legen neste onsdag, å håpe han kan henvisa meg te tul ❤️ har bestilt en i uke 13,men det e for lenge å venta.. Ønske å ta en før og ❤️
 
Sniker.

Noen klinikker (i Oslo-området) holder åpent for ultralyd (mens andre har helt stengt).
Jeg var selv på Medical City på Løren i januar for TUL. Det var for å se at hjertet slo, se hvor mange det var inni der og at det så fint ut. :) Var hos Ivar Omsjø Henie - veldig hyggelig og forsiktig eldre mann! Prisen der er også ganske ålreit (990,-). Fikk med tre fine bilder av knøttet.
Ellers så har Lundring på Jessheim åpent - der må du betale det dobbelte, og det står på nettsiden deres at man ikke får ha med partner inn. Om man får ha med inn på MC vet jeg ikke - ta en telefon! :)

Lykke til! :Heartred
 
Her i Mo i Rana får jeg tul ved det lokale sykehuset. Litt senere enn hva Spiren ville gitt hvis jeg dro til Trondheim, de ville gitt meg tul rundt uke 7/8, mens her har jeg fått når jeg er 9+1. Er bare glad jeg fikk det, så da får jeg leve med at jeg må vente litt lengre. De fleste offentlige har jo stengt for tul har jeg hørt, men det er mulig det ikke er stengt her pga at vi ikke har mulighet til å gå privat her i byen.
 
Jeg var lovt tul på sykehuset siden jeg har mistet fire ganger tidligere, men fikk ikke, siden det ikke var akutt. Vet her er private som er åpent, så ringer nok å bestiller over påske:)
 
Back
Topp