umonterte stempel på ez

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Må man bruke noe mer da? Vet man kan bruke en kloss av noe slag.. Men MÅ man? Jeg ELSKER stemplet mitt sånn som det er nå, vil ikke ha noe kloss!

nei klart du ikke MÅ! jeg har mistet min kloss. så jeg bruker det ikke. hehe

MEN fordelen med kloss (akrylkloss) er at stempelet da henger på kloss som gjør det stødigere og du har større sjangs for å få til et tipp topp resultat.

men du kan jo også bruke annet som feks cd-cover, stempel lokk ol som "kloss". [:)]

En fordel med å feste det på noe, f.eks en skrylkloss er at trykket ofte blir jevnere da. Men det avnhenger jo litt av størrelsen på stempelet også da. Ville ikke ha trykt store trykk uten noen form for kloss jeg, men det er kanskje en smakssak også.

ORIGINAL: Kiwi78

En fordel med å feste det på noe, f.eks en skrylkloss er at trykket ofte blir jevnere da. Men det avnhenger jo litt av størrelsen på stempelet også da. Ville ikke ha trykt store trykk uten noen form for kloss jeg, men det er kanskje en smakssak også.

Det er bittelite, å funker bedre umontert enn mine monterte stempel gjør.. Trykker helt perfekt! I love it!! Er forresten de personlige stemplene jeg snakker om..

Back
Topp