Umodent nervesystem

Mamsi91

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Flere som opplever babyer som har mye ukontrollerte bevegelser og rykninger? Babyen min er litt sånn, helsesøster sier det er helt normalt men litt ekkelt til tider syns jeg. I morges så ristet han plutselig en stund i den ene foten, under søvn. Flere som opplever umodent nervesystem?
 
Hei. Begge mine har hatt, og har, litt rykninger nå og da. Han på en mnd har det spesielt når han er på vei til å sovne samt når han tisser. Den ene foten hans pleier også å riste, spesielt når han tisser, tror jeg. Jeg har aldri tenkt på det som noe unormalt. Det er mye som fortsatt er i utvikling på disse små. :)
 
Skjer fortsatt her, han er 13 uker (8 uker korrigert). Ikke like ofte lenger da, men han får det i hender, føttene og innimellom leppen.
 
største hadde det, men hun ristet på hodet/overkroppen. Spesielt når hun våknet etter kort søvn, som hvis hun sovnet på en kort biltur og våknet når vi stoppet. Var kjempebekymret og fikk til og med sjekket henne for epilepsi. Tror det varte til halvåret ca, men ble mindre og mindre (testet når hun var 3 mnd ca).
 
Back
Topp