Umoden og lukket ved igangsettelse??

*Minibønna*

Forumet er livet
Noen som har blitt satt i gang og vært relativt umoden?
Hvordan gikk det?

Erfaringer med ballongkateter?

Tusen takk for svar

Jeg kan inne få så mye drypp og piller grunnet ks tidligere, de har satt meg opp til ks 3 dager etter at de prøver å sette i gang, håper det funker med ugangsettelse[:D]

Noen som har prøvd modningsakupunktur i forkant evt?

Jeg ble satt igang med piller første gangen, ikke moden og helt lukket. Andre gangen var det like lukket og umodent (vannet gikk begge gangene derfor jeg måtte settes igang) da fikk jeg akupunkturnåler som skulle modne raskt (ikke sånn vanlig modningsakupunktur altså) og gjett om det satte fart på sakene[;)]

Harbare gode erfaringer med å bli satt igang, intenst mens det står på, men det har vært positive opplevelser begge gangene.

ble i gangsatt 14 dgr før termin pga stort barn.
var helt umoden, etter 2 igangsettingspiller og 19 timer med rier som gav null modning endte det med haste KS.

umoden da jeg fikk modnings pille med nr.2
gikk og trakket i gangene i håp om att ting skulle skje.
4 timer etter pillen EKSPLODERTE det [8|][;)]
rie helvete uten like..
gikk heldivis kjapt,snuppa var ute etter 2 timer.

faktisk en bedre fødsel 2.gang.. selv om det gikk veldi fort.
[:)]

Jeg ble satt i gang litt over 3 uker før termin, ikke moden, hun var ikke festet osv... Først ballongkateter, satt inne i makstid før de dro det ut. Så maks antall piller, ingen effekt. Vannet gikk av seg selv, da merket jeg mer. Men så ble det drypp, åpningen ble mindre. Det endte i ks men av helt andre grunner.

Jeg var umoden og helt lukket, det var forresten på termindagen..Ble satt i gang pga seteleie, men etter x antall piller og rier i 20 timer ble det hasteks fordi jeg ikke fikk mer enn en 1 cm åpning..Ble også strippa, men det hjalp null nada..
Ballongkateteret var ikke så ille..Bare ubehagelig, jeg fikk det fordi de først trodde han hadde lagt seg i tverrleie og måtte ha ks..

Jeg ble satt igang 13 dager over termin, da ingenting skjedde av seg selv.
Det var ingen modenhet hos meg. Fikk modn.pille om morgenen, og så etter 4timer sjekket de åpning. Jeg hadde da 2-3cm, og det var akkurat på grensen, så da tok de vannet.

ikke særlig moden, ble satt i gang med tabletter.. trengte 2 stk (tror jeg), fikk første om morningen (en mandag 2 dgr på overtid), begynte med maserier mandag ettermiddag/kveld... svake rier utover natta, fikk masse drypp hele tirsdag / dem tok vannet tirsdags formiddag.. ingen særlig fremgang.. fødselen stoppa så og si opp på ca 8 cm, for liten fremgang, veldig missfarga fostervann og sliiiten mamma/baby, pluss et bekken som ikke samarbeida osv... så rundt midnatt (tirsdag kveld) ble det hastesnitt.

Back
Topp