Umettelig sexlyst

Chickadee

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Føles litt flaut å poste dette, men håper det er flere i samme situasjon..
Det har seg slik at kvalmen har gitt seg litt, men har isteden fått en umettelig sex appetitt!
Kan gi meg selv flere orgasmer på rad og fremdeles ikke føle meg "ferdig" rett etterpå :nailbiting:
Akkurat som en ekstrem avhengighet..
Noen andre som har det likt??

Det har seg slik at kvalmen har gitt seg litt, men har isteden fått en umettelig sex appetitt!
Kan gi meg selv flere orgasmer på rad og fremdeles ikke føle meg "ferdig" rett etterpå :nailbiting:
Haha skulle selv til å vurdere å poste noe angående orgasme men va så usikker :laughing002 For murrer så fælt etter at jeg angrer neste på orgasmene:nailbiting:
Men ja blir mer kåt men kan jo være disse drømmene som er kommen oxo

Jeg hadde det sånn i mitt første svangerskap, men det startet først litt uti 2 trimester. Er nok ikke uvanlig siden det er mere blodgjennomstrømming der nede

Haha skulle selv til å vurdere å poste noe angående orgasme men va så usikker :laughing002 For murrer så fælt etter at jeg angrer neste på orgasmene:nailbiting:
Men ja blir mer kåt men kan jo være disse drømmene som er kommen oxo
Drømmene kan fort ha innvirkning ja :hilarious: Er sånn godtvondt følelse på en måte:p
Jeg hadde det sånn i mitt første svangerskap, men det startet først litt uti 2 trimester. Er nok ikke uvanlig siden det er mere blodgjennomstrømming der nede
Husker det var litt slik i begynnelsen på forrige svangerskap og, men ikke på lngt nær som dette! Nesten plagsomt:hilarious:
Mannen ser bare dumt på meg når jeg er klar for både runde 3 og 4 etter vi har hatt oss:hilarious: Skjønner han godt alså!

Back
Topp