Umennesklig tid å stå opp på....

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Spesielt når man nesten ikke har sovet. Tror klokka var 2 sist jeg så på den og da hadde jeg ikke sovet. Opp igjen kl 5 for å ta toget 06:30 på vei til Lysaker og kurs i 3 dager. *gjesp*

Stod opp kl 6, syns det var ille nok :p skal med fly kl 8 på et kurs med utdanningsforbundet.

Drømte så sykt før jeg våknet da, hadde fått meg jobb på en båt/ferge hvor det plutselig viste seg at skiftene var på 12 timer og jeg måtte bo på båten. :p

Våknet helt av vekkeklokka til samboen i dag :) 04.30 :( alt for tidlig, bar så sykt kvalm at jeg tørte ikke å røre meg :p

Nå har toget kommet seg til Lillestrøm. Litt forsinket. Jeg er supertrøtt og smådupper bland alle disse superfreshe morgenfuglene :( :p

Tidlige morgener går dårlig sammen med første trimester, håper dagen blir overkommelig og at du får hvile, merker godt st jeg trenger mer søvn nå for tiden....

Her ligger jeg i sengen ennå... Høstferie i Bhg, og lillegutt er kosete og vi ligger å ser på film..

Kjente jeg trengte det i dag, for er såååå trøtt om dagen, og sliter med og sove på kvelden pga super urolige bein...

Jeg var oppe ved 4 tida for å tisse :-p Må slutte å drikke så mye på kvelden. Godt det er høstferie her for i dag tidlig var jeg så kvalm og kasta opp. Kun minste hjemme, så vi kan ta det rolig :)

Back
Topp