Herre min gud, jeg kan ikke skjønne at det er mulig! For en grusom fødsel for mor, og resten av de involverte. Jeg kan ikke forestille meg den sorgen de nå opplever. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3400369.ece
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt om jeg tror på det jeg...Tøsefaen skrev:
fytti faen......*Snuppo+1+1* skrev:
Jeg ser det hører med i historien at fosteret var dødt. Det var altså ikke en fødsel av et levende barn, men e n fødsel av et dødt barn. Det er jo ikke bedre, men det kan forklare en del.Bouncing buttplug skrev:
Jeg ser det hører med i historien at fosteret var dødt. Det var altså ikke en fødsel av et levende barn, men e n fødsel av et dødt barn. Det er jo ikke bedre, men det kan forklare en del.Bouncing buttplug skrev:
Jeg ser det hører med i historien at fosteret var dødt. Det var altså ikke en fødsel av et levende barn, men en fødsel av et dødt barn. Det er jo ikke bedre, men det kan forklare en del.Bouncing buttplug skrev:
Tøsefaen skrev:
Joda, men det er jo likevel rart at det sitter så godt fast at hodet løsner.
Men altså, jeg skal ikke nekte for at det er mulig, har ikke akkurat kompetanse til å uttale meg, men høres merkelig ut.