Umenneskelig opplevelse *Hode revet av under fødsel*

Kleo79

Gift med forumet
Mhm,leste det der for ikke så lenge siden..ganske groteskt!!

fytti faen......

fytti faen......

Nå ble jeg skikkelig skikkelig kvalm. Fy faen!

Å fy!! Bare overskriften fikk meg til å gråte, så det orker jeg ikke lese resten av...! Grusomt er bare forordet!

Tøsefaen skrev:
Vet ikke helt om jeg tror på det jeg...

Ikke jeg heller. Det er bare FOR sykt. Hvor mye makt må til for å få til det? Å knekke nakken hadde vært en ting, men å rive av hodet??

|Frosken| skrev:

Tøsefaen skrev:
Vet ikke helt om jeg tror på det jeg...

Ikke jeg heller. Det er bare FOR sykt. Hvor mye makt må til for å få til det? Å knekke nakken hadde vært en ting, men å rive av hodet??

Ja jeg er litt i tvil om det rett og slett er mulig...

Jeg ser det hører med i historien at fosteret var dødt. Det var altså ikke en fødsel av et levende barn, men e n fødsel av et dødt barn. Det er jo ikke bedre, men det kan forklare en del. 

Lizz83 skrev:
Å fy!! Bare overskriften fikk meg til å gråte, så det orker jeg ikke lese resten av...! Grusomt er bare forordet!

Fy faen så sykt

Bouncing buttplug skrev:
Jeg ser det hører med i historien at fosteret var dødt. Det var altså ikke en fødsel av et levende barn, men e n fødsel av et dødt barn. Det er jo ikke bedre, men det kan forklare en del. 

Jeg er enig i det du sier her, og det er kritikkverdig av Nettavisen å ikke komme med alle fakta. Tenker allikevel at dette må være jævlig traumatisk for stakkars unge jenta som føder. Om man føder noe levende eller dødt, så ønsker man ikke at hodet skal rives av. Det høres ut som om helsepersonellet har gjort en grusom feilvurdering av situasjonen.

Bouncing buttplug skrev:

Joda, men det er jo likevel rart at det sitter så godt fast at hodet løsner.
Men altså, jeg skal ikke nekte for at det er mulig, har ikke akkurat kompetanse til å uttale meg, men høres merkelig ut.

Bouncing buttplug skrev:
Jeg ser det hører med i historien at fosteret var dødt. Det var altså ikke en fødsel av et levende barn, men en fødsel av et dødt barn. Det er jo ikke bedre, men det kan forklare en del. 

Hæ?
Det er jo utrolig ille det og, men uendelig mye bedre enn at de skulle revet hodet av et levende barn...

De har visstnok ikke fått med all info i nettavisen; babyen var visst allerede død da hoder ble revet av. Selvfølgelig en traumatisk opplevelse uansett, men et hakk bedre enn om det var en levende baby som fikk hodet revet av under fødselen.

Tøsefaen skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Joda, men det er jo likevel rart at det sitter så godt fast at hodet løsner.
Men altså, jeg skal ikke nekte for at det er mulig, har ikke akkurat kompetanse til å uttale meg, men høres merkelig ut.

Ja, det høres utrolig merkelig ut.. Jeg tenker det er mer sannsynlig at nakken har knukket, og at de har måttet gå inn med keisersnitt uansett..

Back
Topp