mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nommin, helledussen så skjønn hu er<3 Likte hu frukten? Synes det er så søtt når de ikke helt får til og man ser de prøver for harde livet og få det til, spesielt når ting skal inn i munnenEmmeth blir så utrolig sint om han skal tygge på en leke og leken ikke ligger sånn i munnen som han ønsker
![]()
har sett det der, men kjøpte nett likevel jegtenker at de kanskje må tygge hardere på den gummismokken enn på nettet for å få noe ut??? Hermine elsker nettet, men først nå begynner hun å få dreisen på det, må ofte hjelpe henne å få ordentlig tak ellers blir hun bare irritert
...men det er rett som det er at hun tygge på plasthåndtaket i stedet for den delen med frukt på
![]()
Her får hun frukt i kun bodyen, og med et håndkle under henne i vippestolen, ellers blir det fruktsaft overalt når hun veiver med fruktnettetHehe det var litt det som skjedde her også![]()
har sett det der, men kjøpte nett likevel jegtenker at de kanskje må tygge hardere på den gummismokken enn på nettet for å få noe ut??? Hermine elsker nettet, men først nå begynner hun å få dreisen på det, må ofte hjelpe henne å få ordentlig tak ellers blir hun bare irritert
...men det er rett som det er at hun tygge på plasthåndtaket i stedet for den delen med frukt på
![]()
Her får hun frukt i kun bodyen, og med et håndkle under henne i vippestolen, ellers blir det fruktsaft overalt når hun veiver med fruktnettet![]()
oooh, det skal jeg kjøpe!!! Ikke minst for å slippe å få gulrotmos på alle ullbodyeneLurt, jeg har kjøpt sånn smekke genser på kid, var 40% avslag på alle barne ting![]()
Ja, tror det kanskje er det som plager henne om dagen! Skal kjøpe Dentinox idag, hun kan sutre veldig men idet jeg klør gommene hennes med en finger så blir det stopp på griningaSåå søt hu er<3 Klør nok fælt i gommene, tenker jegJa, jeg aner ikke, får nå se. Gummien var kjempemyk, kjennes nesten ut som huden på puppen
Tenker Emmeth ikke skjønner noenting i førsten han heller
![]()
oooh, det skal jeg kjøpe!!! Ikke minst for å slippe å få gulrotmos på alle ullbodyeneEr ikke så lett å unngå når hun gjerne vil blåse spyttbobler mens hun spiser
![]()
Helt vilt! Her blir det nok myyye vanish og gallesåpe framover ja!Nei, den gulerotmosen går ikke av smekken hennes heller, enda den ble vasket på 90 grader![]()
Ja, tror det kanskje er det som plager henne om dagen! Skal kjøpe Dentinox idag, hun kan sutre veldig men idet jeg klør gommene hennes med en finger så blir det stopp på grininga![]()
Vis vedlegget 4072
Vis vedlegget 4073
Sambo var og skulle kjøpe sånn nett til mat til de små idag. Var kommet en helt ny type. Mange som har kommet m tilbakemelding om at smaken fra forskjellig mat setter seg fast i det vanlige nettet, så nå var den laget av kjempemyk gummi![]()
Skal prøve den når Emmeth er i fin form igjen![]()

Vis vedlegget 4072
Vis vedlegget 4073
Sambo var og skulle kjøpe sånn nett til mat til de små idag. Var kommet en helt ny type. Mange som har kommet m tilbakemelding om at smaken fra forskjellig mat setter seg fast i det vanlige nettet, så nå var den laget av kjempemyk gummi
Skal prøve den når Emmeth er i fin form igjen![]()
Vis vedlegget 4081
Er det dette nettet som setter smak på maten? Det du hadde fått tak i så enklere ut å holde rent..gulrot satte farge på nettet her..