Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En del knall og fall er det jo.. Blåmerker og kuler i hodet og sånt. Men ingen store skader så langt.Flere som har det? Eller som utfordrer skjebnen?
M er helt håpløs, hadde nettopp et fryktelig fall her idag. Heldigvis virker det som det gikk fint
Men forrige fall var i underkant av en uke siden! Den ungen kommer til å forårsake hjertestans hos meg![]()
Igår falt han ca 70cm rett ned på belegningsstein (jeg og samboer stod med ham mellom oss, likevel falt han).En del knall og fall er det jo.. Blåmerker og kuler i hodet og sånt. Men ingen store skader så langt.
han er egentlig ikke en ulykkesfugl, han har bare ikke lært enda at handlinger har konsekvenser 
Shit, så skummelt!Igår falt han ca 70cm rett ned på belegningsstein (jeg og samboer stod med ham mellom oss, likevel falt han).
Fysj for en følelse å se ham stupe, uten å kunne gjøre noe
At det har gått så bra til nå kan jeg ikke fattehan er egentlig ikke en ulykkesfugl, han har bare ikke lært enda at handlinger har konsekvenser
![]()
Følte meg ikke så høy i hatten etterpå, neiShit, så skummelt!Skjønner du hadde hjertet i halsen, ja.

Nei, huff daJa! Det værste var da han skulle klatre på kjøkkenstolen og opp på bordet. Stolen tippet og han fikk setekanten på stortåa. Negla sprakk og det var blod over alt. Fikk kun beskjed av legevakta å plastre den. Vi dro inn på akuttmottaket dagen etterpå for å få røntgen. Heldigvis ikke brudd... men det blødde i et par uker. Nå er neglen heldigvis ute. (Og så gikk det en mnd så tryna eldste på sykkel og brakk begge armene - så samme lege på akuttmottaket som husket oss igjen). Kan si det sånn at vi har klippekort på sykehuset![]()
håper det går fint med begge
er minsten din en våghals (med tanke på å skulle klatre på stolen og opp på bordet)? For det er min