Ulvehunger!

KR1ST1NE

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Julibarna 2019
Nå er jeg 33 uker på vei, og Google påstår så fint at jeg skal bli fortere mett pga baby tar så mye plass...

Takk for DEN Google!

Jeg har aldri vært mer sulten, eller fått plass til mer mat i magen enn hva jeg gjør nå [emoji85] Jeg må mentalt begrense meg, og det er innmari vanskelig når kroppen skriker at den holder på å forgå av matmangel!

Andre som kjenner på ulvehungeren? [emoji28]

Nå er jeg 33 uker på vei, og Google påstår så fint at jeg skal bli fortere mett pga baby tar så mye plass...

Takk for DEN Google!

Jeg har aldri vært mer sulten, eller fått plass til mer mat i magen enn hva jeg gjør nå [emoji85] Jeg må mentalt begrense meg, og det er innmari vanskelig når kroppen skriker at den holder på å forgå av matmangel!

[emoji23] jeg og er veldig sulten men blir fort mett, spiser likevel mye oftere og nok mer tilsammen!

Takk for DEN Google!

Har det heller tvert i mot, slit med å få i meg mat, rett mat og ikkje minst nok mat.... Blir kvalm berre eg tenker på mat, derfor vert det ganske snevert kva eg greier å ete.. energinivået er deretter også!

Men eg hadde ulvehunger etter eg fikk minstefrøkna og det var heilt forferdelig.. Kjentes ut som eg aldri fikk nok, og var svolten rett etter eg hadde ete mat. Trur det pågikk i 4-5 mnd før det byrja å avta litt etter litt, heldigvis!

Har det heller tvert i mot, slit med å få i meg mat, rett mat og ikkje minst nok mat.... Blir kvalm berre eg tenker på mat, derfor vert det ganske snevert kva eg greier å ete.. energinivået er deretter også!

Men eg hadde ulvehunger etter eg fikk minstefrøkna og det var heilt forferdelig.. Kjentes ut som eg aldri fikk nok, og var svolten rett etter eg hadde ete mat. Trur det pågikk i 4-5 mnd før det byrja å avta litt etter litt, heldigvis!
Var du kvalmen når du gikk gravid med henne også? Kanskje kroppen overkompenserte siden naturlige årsaker begrenset matinntaket før fødselen?
Her begynte det etter at jeg fikk medisiner mot halsbrann, så jeg lurer litt på om kroppen min tror den må hive innpå mens den kan [emoji23] ..4-5 mnd sånn som dette høres grusomt ut (og dyrt)!

Det er ikke særlig bra for selvfølelsen når jeg rett etter en gigantisk middag begynner å fantasere om hva mer jeg kan spise. Klarer jo ikke helt å styre meg heller [emoji87]

Var du kvalmen når du gikk gravid med henne også? Kanskje kroppen overkompenserte siden naturlige årsaker begrenset matinntaket før fødselen?
Her begynte det etter at jeg fikk medisiner mot halsbrann, så jeg lurer litt på om kroppen min tror den må hive innpå mens den kan [emoji23] ..4-5 mnd sånn som dette høres grusomt ut (og dyrt)!

Det er ikke særlig bra for selvfølelsen når jeg rett etter en gigantisk middag begynner å fantasere om hva mer jeg kan spise. Klarer jo ikke helt å styre meg heller [emoji87]

Litt men ikkje på same måte som no. Det gav seg mykje tidlegare sist, no varer det nok svangerskapet ut :eek:
Brekker meg veldig lett av alt av lukter, brekker meg dersom eg stressar eller skal ut gjennom døra heime. I utgangspunktet er eg ganske altetande, det gjeld ikkje no gitt..

Det gjekk litt utover matbudsjettet etter forrige svangerskap ja:hilarious: Sambo lærte seg fort at det berre var å lage til mat når eg satte meg ned for å amme :angelic:.

Kos deg med maten du! Du gjer kroppen klar for store endringar og då er det jo godt å ha litt å tære på :)

Her er det litt dobbelt. Jeg orker ikke så mye middag og sånn fordi det blir så fort fullt. Dermed blir jeg fortere sulten igjen og må ha mat fort for ikke å bli kvalm. Så jeg spiser og spiser og spiser. Har mandler og klementiner tilgjengelig hele tida ;)

Jeg begynte å bli raskere mett og ha mindre matlyst rundt uke 34ish.

Godt å høre at det kan gå over!
Har jo ikke lyst å mose babyen min med ekstreme inntak av mat [emoji23]
Det tror jeg ikke er mulig. [emoji14]

Det varte bare 1 uke!

Nå er jeg akkurat som en (tilnærmet) vanlig person igjen [emoji16]

Back
Topp